FRA Project 2 s.r.o.

Firma FRA Project 2 s.r.o., společnost s ručením omezeným. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou C 381640, Městský soud v Praze. Její základní kapitál je ve výši 1 000 Kč.

Základní údaje o subjektu

IČ:

19180217

Sídlo:

Dlouhá 715/38, Praha 1 Staré Město, 110 00

Právní forma:

Společnost s ručením omezeným

Datum vzniku:

23. 3. 2023

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Národní soukromé nefinanční podniky
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
46 Velkoobchod, kromě motorových vozidel
47 Maloobchod, kromě motorových vozidel
52100 Skladování
5229 Ostatní vedlejší činnosti v dopravě
63 Informační činnosti
64923 Činnosti zastaváren
70220 Ostatní poradenství v oblasti podnikání a řízení
7112 Inženýrské činnosti a související technické poradenství
712 Technické zkoušky a analýzy
731 Reklamní činnosti
74100 Specializované návrhářské činnosti
74200 Fotografické činnosti
772 Pronájem a leasing výrobků pro osobní potřebu a převážně pro domácnost
821 Administrativní a kancelářské činnosti
855 Ostatní vzdělávání
90040 Provozování kulturních zařízení
9601 Praní a chemické čištění textilních a kožešinových výrobků

Obchodní rejstřík

Spisová značka

C 381640, Městský soud v Praze

Obchodní firma

FRA Project 2 s.r.o. od 23. 3. 2023

Právní forma

Společnost s ručením omezeným od 23. 3. 2023

adresa

Dlouhá 715/38
Praha 11000 od 23. 3. 2023

Předmět podnikání

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona s těmito obory činnosti: - Zprostředkování obchodu a služeb, - Velkoobchod a maloobchod, - Zastavárenská činnost a maloobchod s použitým zbožím, - Skladování, balení zboží, manipulace s nákladem a technické činnosti v dopravě, - Zasilatelství a zastupování v celním řízení, - Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály, - Činnost informačních a zpravodajských kanceláří, - Pronájem a půjčování věcí movitých, - Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků, - Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce, - Testování, měření, analýzy a kontroly, - Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení, - Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling, - Fotografické služby, - Překladatelská a tlumočnická činnost, - Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy, - Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, - Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí, - Praní pro domácnost, žehlení, opravy a údržba oděvů, bytového textilu a osobního zboží. od 23. 3. 2023

Kapitál

Základní kapitál

vklad 1 000 Kč

od 23. 3. 2023

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Mirko Popovič

Jednatel

První vztah: 26. 11. 2024

vznik funkce: 7. 11. 2024

Martina Divalta 32, 310 00, Osijek, Chorvatsko

Dalších 19 vztahů k této osobě

Historické vztahy

Markéta Šimková

jednatel

První vztah: 23. 3. 2023 - Poslední vztah: 26. 11. 2024

vznik funkce: 23. 3. 2023

zánik funkce: 7. 11. 2024

U Zvonařky 2536/1c, Praha, 120 00, Česká republika

Za společnost jedná jednatel samostatně.

od 23. 3. 2023

Společník

LAGEMAN a.s.

První vztah: 23. 3. 2023

Příčná 1892/4, Praha 1 Nové Město, 110 00

Další vztah k tomuto subjektu

  • Mirko Popovič

    Akcionář, člen představenstva

    Martina Divalta 32, Osijek, Chorvatsko

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 23. 3. 2023

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Zasilatelství a zastupování v celním řízení
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
  • Činnost informačních a zpravodajských kanceláří
  • Pronájem a půjčování věcí movitých
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce
  • Testování, měření, analýzy a kontroly
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling
  • Fotografické služby
  • Překladatelská a tlumočnická činnost
  • Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
  • Praní pro domácnost, žehlení, opravy a údržba oděvů, bytového textilu a osobního zboží
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Zastavárenská činnost a maloobchod s použitým zbožím
  • Skladování, balení zboží, manipulace s nákladem a technické činnosti v dopravě
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 23. 3. 2023
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).