Hana Drahanová

Základní údaje o subjektu

IČ:

64293564

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

15. 4. 1996

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
73110 Činnosti reklamních agentur
81210 Všeobecný úklid budov
96020 Kadeřnické, kosmetické a podobné činnosti
96040 Činnosti pro osobní a fyzickou pohodu
96090 Poskytování ostatních osobních služeb j. n.
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 15. 4. 1996

Živnosti

Kosmetické služby
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 1. 6. 2010
Přerušeno od 1. 8. 2019
Masérské, rekondiční a regenerační služby
Druh živnost vázaná
Vznik oprávnění 1. 4. 2007
Přerušeno od 1. 8. 2019
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Poskytování služeb osobního charakteru a pro osobní hygienu
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 15. 4. 1996
Přerušeno od 1. 8. 2019
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).