Hlavní navigace

Hana Hráčková

Základní údaje o subjektu

IČ:

46168745

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

18. 3. 1992

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Hana Hráčková

    Sídlo podnikání: Seifertova 1853/38, Jihlava, 586 01

  • Hana Hráčková

    Sídlo podnikání: ulice Nová 1034/18, Mikulov, Česká republika

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
14 Výroba oděvů
56100 Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních
82110 Univerzální administrativní činnosti
96090 Poskytování ostatních osobních služeb j. n.

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 18. 3. 1992

Živnosti

Hostinská činnost
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 1. 1. 2007
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Poskytování služeb osobního charakteru a pro osobní hygienu
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy
  • Výroba textilií, textilních výrobků, oděvů a oděvních doplňků
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 18. 3. 1992
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).