19557981
Sokolovská 1/67, Praha 8 Karlín, 186 00
Spolek
15. 8. 2023
institucionální sektor | Neziskové instituce sloužící domácnostem, národní soukromé |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | 1 - 5 zaměstnanců |
9499 | Činnosti ostatních organizací sdružujících osoby za účelem prosazování společných zájmů j. n. |
Sokolovská 1/67, Praha 18600 |
L 77954, Městský soud v Praze
1. Organizace vzdělávacích akcí webinářů, seminářů, workshopů, konferencí a programů pro pracovníky lidských zdrojů a vedoucích pracovníků na všech úrovních 2. Zajištěním konzultací pro pracovníky lidských zdrojů, vedoucích pracovníků na všech úrovních a pracovníků státního sektoru; 3. Spolupráce s odborníky, specialisty, zákonodárci v oblasti lidských zdrojů 4. Organizace neformálních setkání za účelem budování komunity pracovníků oddělení lidských zdrojů a vedoucích pracovníků 5. Realizace projektů, které přispívají k rozvoji a profesionalizaci oboru řízení lidských zdrojů od 15. 8. 2023
1. Posláním spolku je na základě dobrovolnosti a profesionálního zájmu sdružovat fyzické osoby a právnické osoby, orgány samosprávy a státní správy, které jsou spojeny nebo se zabývají řízením lidských zdrojů a rozvojem firemní kultury. Pod pojmem fyzické a právnické osoby se rozumí občané, podnikatelé, spolky, svazy, vzdělávací zařízení, zájmové společnosti, podnikové vzdělávací útvary, školy, státní instituce apod. (dále jen "instituce"). 2. Hlavním cílem a posláním spolku je přispívat ke vzdělanosti veřejnosti v oblasti řízení lidských zdrojů a personálního managementu, podrobněji rozepsané hlavní cíle: a. Zvýšení vzdělanosti a informovanosti mezi pracovníky oddělení lidských zdrojů, vedoucími pracovníky, veřejností a státním sektorem, zejména v oblastech rovnosti zaměstnávání : i. mezi muži a ženami; ii. v rámci znevýhodněných skupin obyvatel (cizinci, LGBT lidé, lidé se zdravotním či mentálním omezením, věkové skupiny se sníženou možností nalézt profesní uplatnění, etnické skupiny aj.); iii. rodičů (během, nebo po návratu z mateřské/rodičovské dovolené) iv. studentů a absolventů b. Zlepšení komunikace mezi jednotlivými institucemi (viz čl.II odst.1) v oblasti řízení lidských zdrojů, prosazovat společné zájmy a potřeby, dbát na profesionalitu svých členů a jimi poskytovaných služeb a tím přispívat k rozvoji personalistiky, dále reprezentovat své členy a jejich činnost v mezinárodních sdruženích, předkládat návrhy legislativcům a spolupracovat se státními orgány při přípravě a zavádění legislativních i dalších opatření v oblasti personalistiky, spolupracovat s obdobnými institucemi, koordinovat činnost, vzájemnou výměnu a šíření odborných informací a zkušeností mezi členy. 3. Spolek dosahuje vytyčených cílů prostřednictvím: a. Organizace vzdělávacích akcí webinářů, seminářů, workshopů, konferencí a programů pro pracovníky lidských zdrojů a vedoucích pracovníků na všech úrovních; b. Zajištěním konzultací pro pracovníky lidských zdrojů, vedoucích pracovníků na všech úrovních a pracovníků státního sektoru; c. Spoluprací s odborníky, specialisty, zákonodárci v oblasti lidských zdrojů; d. Organizací neformálních setkání za účelem budování komunity pracovníků oddělení lidských zdrojů a vedoucích pracovníků; e. Realizací projektů, které přispívají k rozvoji a profesionalizaci oboru řízení lidských zdrojů. od 15. 8. 2023
Místopředseda
První vztah: 7. 11. 2024
vznik členství: 18. 9. 2024
vznik funkce: 18. 9. 2024
Josefa Skupy 1713/9, Ostrava, 708 00, Česká republika
Předseda
První vztah: 15. 8. 2023
vznik členství: 15. 8. 2023
vznik funkce: 15. 8. 2023
Sokolovská 1/67, Praha, 186 00, Česká republika
Místopředseda
První vztah: 15. 8. 2023 - Poslední vztah: 7. 11. 2024
vznik členství: 15. 8. 2023
zánik členství: 18. 9. 2024
vznik funkce: 15. 8. 2023
zánik funkce: 18. 9. 2024
Na Chodovci 2548/42, Praha, 141 00, Česká republika
1. Předseda a místopředseda jsou statutárním orgánem spolku a jednají jeho jménem. 2. Předseda a místopředseda jednají za spolek samostatně.
od 15. 8. 2023
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.