Iurii Shymon

Základní údaje o subjektu

IČ:

28332393

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

13. 3. 2009

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Iurii Shymon

    Sídlo podnikání: Sokolnická 710/35, Brno, 620 00

  • Iurii Shymon

    Sídlo podnikání: Sokyrnycja 124, Chustský okres, Ukrajina

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

256 Povrchová úprava a zušlechťování kovů; obrábění
4120 Výstavba bytových a nebytových budov
43120 Příprava staveniště
461 Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel
J Informační a komunikační činnosti

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 4. 2. 2013

Živnosti

Zednictví
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 27. 7. 2016
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Povrchové úpravy a svařování kovů a dalších materiálů
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
  • Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 4. 2. 2013
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).