Jakub Lasevič

Základní údaje o subjektu

IČ:

21988587

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

29. 8. 2024

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
52 Skladování a vedlejší činnosti v dopravě
73110 Činnosti reklamních agentur
79110 Činnosti cestovních agentur
81290 Ostatní úklidové činnosti
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel
J Informační a komunikační činnosti

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 29. 8. 2024

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Provozování cestovní agentury a průvodcovská činnost v oblasti cestovního ruchu
  • Skladování, balení zboží, manipulace s nákladem a technické činnosti v dopravě
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Poskytování technických služeb
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 29. 8. 2024
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).