Jana Gashi

Základní údaje o subjektu

IČ:

67116582

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

24. 10. 1997

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Jana Gashi

    Sídlo podnikání: Táborská 372/36, Praha, 140 00

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

461 Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
74100 Specializované návrhářské činnosti
855 Ostatní vzdělávání
93290 Ostatní zábavní a rekreační činnosti j. n.
96020 Kadeřnické, kosmetické a podobné činnosti
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 24. 10. 1997

Živnosti

Pedikúra, manikúra
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 20. 7. 2015
Přerušeno od 21. 10. 2015
Holičství, kadeřnictví
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 29. 6. 2015
Přerušeno od 21. 10. 2015
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 15. 11. 1999
Přerušeno od 21. 10. 2015
Kosmetické služby
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 24. 10. 1997
Přerušeno od 8. 7. 2015
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).