Jiří Ešpander

Základní údaje o subjektu

IČ:

69399557

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

22. 9. 1999

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Jiří Ešpander

    Sídlo podnikání: Žižkova 521/20, Česká Lípa, 470 01, Česká republika

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

11010 Destilace, rektifikace a míchání lihovin
471 Maloobchod v nespecializovaných prodejnách
79110 Činnosti cestovních agentur
79901 Průvodcovské činnosti
952 Opravy výrobků pro osobní potřebu a převážně pro domácnost
95220 Opravy přístrojů a zařízení převážně pro domácnost, dům a zahradu
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 22. 9. 1999

Živnosti

Prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin
Druh živnost koncesovaná
Vznik oprávnění 9. 12. 2013
Přerušeno od 24. 2. 2016
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Provozování cestovní agentury a průvodcovská činnost v oblasti cestovního ruchu
  • Opravy a údržba potřeb pro domácnost, předmětů kulturní povahy, výrobků jemné mechaniky, optických přístrojů a měřidel
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 22. 9. 1999
Přerušeno od 24. 2. 2016
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).