Jitka Příbramská

Základní údaje o subjektu

IČ:

01309323

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

28. 12. 2012

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
01493 Chov zvířat pro zájmový chov
55 Ubytování
96020 Kadeřnické, kosmetické a podobné činnosti
96040 Činnosti pro osobní a fyzickou pohodu
96090 Poskytování ostatních osobních služeb j. n.
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 28. 12. 2012

Živnosti

Kosmetické služby
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 13. 10. 2016
Pedikúra
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 9. 4. 2014
Masérské, rekondiční a regenerační služby
Druh živnost vázaná
Vznik oprávnění 28. 12. 2012
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Chov zvířat a jejich výcvik (s výjimkou živočišné výroby)
  • Ubytovací služby
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Poskytování služeb osobního charakteru a pro osobní hygienu
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 28. 12. 2012
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).