75027704
Trojanovice 362, 744 01
Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem
1. 1. 2003
institucionální sektor | Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení) |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | 25 - 49 zaměstnanců |
56292 | Stravování ve školních zařízeních, menzách |
85311 | Základní vzdělávání na druhém stupni základních škol |
855 | Ostatní vzdělávání |
Trojanovice 362, 74401 |
Pr 963, Krajský soud v Ostravě
účel a předmět činnosti základní školy je vymezen v § 5 zákona č. 29/1984 Sb., o soustavě základních škol, středních a vyšších odborných škol (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů od 13. 10. 2004
účel a předmět činnosti mateřské školy je vymezen v § 3 zákona č. 76/1978 Sb., o školských zařízeních, ve znění pozdějších předpisů od 13. 10. 2004
účel a předmět činnosti školní jídelny je vymezen v § 39 zákona č. 76/1978 Sb., o školských zařízeních, ve znění pozdějších předpisů od 13. 10. 2004
účel a předmět činnosti školní družiny je vymezen v § 20 zákona č. 76/1978 Sb., o školských zařízeních od 13. 10. 2004
doplňková činnost: - pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí včetně lektorské činnosti - provozování tělovýchovných zařízení a zařízení sloužících regeneraci a rekondici - hostinská činnost od 13. 10. 2004
Zřizovatel příspěvkové organizace: Obec Trojanovice, okres Nový Jičín, se sídlem Trojanovice 210, Frenštát pod Radhoštěm, PSČ 744 01, IČ 00 29 85 14 od 5. 1. 2019
Zřizovatel příspěvkové organizace: Obec Trojanoviuce, okres Nový Jičín, se sídlem Trojanovice 210, Frenštát pod Radhoštěm, PSČ 744 01, IČ 00 29 85 14 do 5. 1. 2019 od 13. 10. 2004
ředitel
První vztah: 5. 1. 2019
vznik funkce: 1. 8. 2018
Trojanovice 490, 744 01, Česká republika
ředitel
První vztah: 14. 9. 2018 - Poslední vztah: 5. 1. 2019
zánik funkce: 31. 7. 2018
Trojanovice 362, 744 01, Česká republika
ředitel
První vztah: 13. 10. 2004 - Poslední vztah: 14. 9. 2018
Frenštát pod Radhoštěm 42, Česká republika
Způsob jednání jménem příspěvkové organizace: Jménem příspěvkové organizace jedná samostatně ředitel. Ředitel školu řídí, plní povinnosti vedoucího organizace a další úkoly vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Ředitel jmenuje a odvolává svého zástupce, který ho zastupuje v době jeho nepř ítomnosti. Ředitel se za příspěvkovou organizaci podepisuje tak, že k natištěnému nebo jinak napsanému názvu příspěvkové organizace připojí svůj podpis.
od 13. 10. 2004vznik první živnosti: 5. 2. 2003
Hostinská činnost | |
---|---|
Druh | živnost řemeslná |
Vznik oprávnění | 5. 3. 2003 | Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona |
Obory činnosti |
|
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 5. 2. 2003 |
Provozování tělovýchovných zařízení a zařízení sloužících regeneraci a rekondici | |
---|---|
Druh | živnost vázaná |
Vznik oprávnění | 5. 2. 2003 |
Zánik oprávnění | 30. 6. 2008 | Pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí včetně lektorské činnosti |
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 7. 4. 2003 |
Zánik oprávnění | 30. 6. 2008 |
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.