Kancelář architekta města Zlína, příspěvková organizace

Firma Kancelář architekta města Zlína, příspěvková organizace, příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou Pr 2113, Krajský soud v Brně.

Základní údaje o subjektu

IČ:

08826391

Sídlo:

Soudní 1, Zlín, 760 01

Právní forma:

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem

Datum vzniku:

1. 1. 2020

Aktuální kontaktní údaje Kancelář architekta města Zlína, příspěvková organizace

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení)
velikostní kat. dle počtu zam. 10 - 19 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

71110 Architektonické činnosti

Obchodní rejstřík

Spisová značka

Pr 2113, Krajský soud v Brně

Obchodní firma

Kancelář architekta města Zlína, příspěvková organizace od 22. 1. 2021

Právní forma

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem od 22. 1. 2021

adresa

Soudní 1
Zlín 76001 od 22. 1. 2021

Doplňková činnost

(1) Příspěvková organizace je oprávněna v souladu s ustanovením § 27 odst. 2 písm. g) zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, k následujícím okruhům doplňkové činnosti, které navazují na hlavní úč el příspěvkové organizace: a) výroba, obchod a služby uvedené v příloze 2 živnostenského zákona: 1. projektová činnost ve výstavbě b) výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona: 1. poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků 2. projektování pozemkových úprav (2) Zajišťování účasti a účast na národních a mezinárodních akcích, pořádání výstav, odborných seminářů a konferencí, vydavatelská a nakladatelská činnost, prodej publikací a propagačních materiálů, zajišťování odborného vzdělávání. od 22. 1. 2021

Předmět činnosti

a) Zajišťuje tvorbu dokumentů v oblasti územního rozvoje města, městského plánování, architektury, v urbanismu, správy města a péče o veřejný prostor. b) Zpracovává podklady pro tvorbu i změny územního plánu a územních studií, vyjadřuje se k územnímu plánu i jeho změnám a k územním studiím. c) Zpracovává urbanistické podklady pro ověření rozvojových záměrů města a urbanisticko-architektonické regulační podmínky pro investiční akce města. d) Spolupracuje při organizaci developerských soutěží na území města Zlína. e) Navrhuje orgánům města vyhlášení soutěží na výtvarná dotvoření zvlášť významných veřejných prostor města, u vyhlášených výtvarných soutěží zajišťuje jejich organizaci a vyhodnocení. f) Spolupracuje na tvorbě návrhů metodických materiálů, směrnic a obecně závazných vyhlášek působících ke kultivaci veřejných prostor města a zajišťujících koordinovaný postup orgánů města a městských obvodů k problémům prostředí na území města. g) Monitoruje, koordinuje, vyhodnocuje a dbá na soulad strategického plánování města s územním plánováním a dalšími koncepcemi v oblasti městské infrastruktury a veřejného prostoru. h) Zajišťuje organizaci urbanistických a architektonických soutěží vyhlašovaných statutárním městem Zlín. i) Vyhledává a iniciuje řešení klíčových témat a definuje záměr projektů souvisejících s rozvojem města a kvalitou života ve městě. j) Připravuje podklady pro statutární město Zlín jako účastníka řízení ve věcech územního plánování. k) Úzce spolupracuje s institucemi na národní i mezinárodní úrovni zejména v oblasti rozvoje, plánování a správy města. l) Projednává a vytváří řešení klíčových témat a definované záměry projektů s odbornou i laickou veřejností a zajišťuje participativní účast veřejnosti při plánování a realizaci rozvoje města. m) Připravuje podklady pro činnost města a jeho organizačních jednotek v oblasti urbanismu, územního rozvoje a péče o veřejný prostor. n) Zajišťuje tvorbu, aktualizaci a využívání dat a informací v rámci aplikovaného výzkumu a odborně spolupracuje s vysokými školami, vědecko-výzkumnými a neziskovými organizacemi na regionální, národní i mezinárodní úrovní. o) Zajišťuje tvorbu koncepcí prostorových dat o městě, aktualizuje a interpretuje geodata, spolupracuje na rozvoji zobrazení města v GIS a na dalších způsobech vizualizace dat o městě. p) Zajišťuje prezentaci, propagaci a komunikaci s veřejností v oblast městského plánování a rozvoje, péče o veřejný prostor a infrastruktury města. q) Zpracovává a koordinuje dokumenty a manuály v oblasti strategického a městského plánování a rozvoje, veřejného prostoru, infrastruktury města, marketingu a propagace organizace, města a jeho organizačních jednotek. r) Zastupuje zřizovatele v rámci jeho projektových týmů při přípravě a realizaci projektů, případně vede projektové týmy při přípravě a realizaci projektů zřizovatele. od 22. 1. 2021

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Ing. arch. Jindřich Nový

Ředitel

První vztah: 2. 10. 2021

vznik funkce: 1. 9. 2021

Dlouhá 4216, Zlín, 760 01, Česká republika

Další 2 vztahy k této osobě

Historické vztahy

Mgr. Lucie Hofrichterová

ředitelka

První vztah: 22. 1. 2021 - Poslední vztah: 2. 10. 2021

vznik funkce: 1. 11. 2020

zánik funkce: 31. 8. 2021

Červnová 1306, Zlín, 763 02, Česká republika

Ředitel zejména: a) vystupuje jménem příspěvkové organizace navenek, b) jedná a činí jménem příspěvkové organizace veškerá právní jednání; pokud tato zřizovací listina, popřípadě právní předpisy, stanoví jako podmínku k provedení právního jednání příspěvkové organizace předchozí souhlas zřizovatele, nebo stanoví, že příspě vková organizace nesmí některé z právních jednání učinit, je právní jednání učiněné v rozporu s těmito ustanoveními neplatné, c) odpovídá za činnost příspěvkové organizace, d) odpovídá za dodržování povinností stanovených příspěvkové organizaci zřizovatelem v této zřizovací listině, popř. samostatnými rozhodnutími zřizovatele, e) stanoví vnitřní organizační strukturu příspěvkové organizace, vydává organizační řád, pracovní řád a další vnitřní předpisy, f) zabezpečuje vnitřní kontrolu v příspěvkové organizaci, g) zajišťuje ostatní záležitosti potřebné k řádné činnosti příspěvkové organizace. Při výkonu svých pravomocí je ředitel povinen řídit se ustanoveními příslušných právních předpisů, zřizovací listiny a pokyny zřizovatele, počínat si s náležitou odbornou péčí a péčí řádného hospodáře a dbát na zachování dobrého jména příspěvkové organiza ce a zřizovatele. Ředitel jedná a činí jménem příspěvkové organizace právní jednání osobně a samostatně, a to tak, že k vytištěnému nebo napsanému názvu příspěvkové organizace připojí svůj podpis. Ředitel je oprávněn pověřit k jednání a provádění právních jednání jménem př íspěvkové organizace zaměstnance příspěvkové organizace nebo udělit k těmto účelům plnou moc jiné osobě; na tyto osoby se pak přiměřeně vztahují stejné povinnosti jako na ředitele. V pověření či plné moci musí ředitel jednoznačně vymezit rozsah, v jakém j sou udělovány. Za jednání pověřených či zplnomocněných osob odpovídá zřizovateli ředitel. Ředitel je oprávněn jmenovat svého zástupce, popř. více zástupců, a stanovit jejich práva a povinnosti.

od 22. 1. 2021
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).