Karlo Stefanov

Základní údaje o subjektu

IČ:

01891596

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

16. 6. 2017

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Karlo Stefanov

    Sídlo podnikání: Kostelní nám. 195/5, Moravská Třebová, 571 01

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
43120 Příprava staveniště
471 Maloobchod v nespecializovaných prodejnách
683 Činnosti v oblasti nemovitostí na základě smlouvy nebo dohody
73110 Činnosti reklamních agentur
74100 Specializované návrhářské činnosti
74300 Překladatelské a tlumočnické činnosti

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 16. 6. 2017

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling
  • Překladatelská a tlumočnická činnost
  • Výroba, obchod a služby jinde nezařazené
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 16. 6. 2017
Přerušeno od 13. 11. 2019
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).