Libor Švehla

Základní údaje o subjektu

IČ:

62496387

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

2. 11. 1994

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Libor Švehla

    Sídlo podnikání:

  • Libor Švehla

    Sídlo podnikání: Komořany 86, Česká republika

  • Libor Švehla

    Sídlo podnikání: Kamínky 4, Brno, 603 00, Česká republika

  • Libor Švehla

    Sídlo podnikání:

  • Libor Švehla

    Sídlo podnikání: Mládežnická 13, Dobrá Voda u Českých Budějovic, 373 16, Česká republika

    Působí ve firmě CAMPOS s.r.o.
  • Libor Švehla

    Sídlo podnikání: Javorová 1002/11, Čáslav, 286 01, Česká republika

  • Libor Švehla

    Sídlo podnikání:

  • Libor Švehla

    Sídlo podnikání: Dlouhá 1133/33, České Budějovice, 370 11, Česká republika

  • Libor Švehla

    Sídlo podnikání: Slezské Rudoltice 87, 793 97, Česká republika

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

471 Maloobchod v nespecializovaných prodejnách
4778 Ostatní maloobchod s novým zbožím ve specializovaných prodejnách

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 2. 11. 1994

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 2. 11. 1994
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).