Lubomír Schmid

Základní údaje o subjektu

IČ:

45121745

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

15. 4. 1988

DIČ:

CZ6303130669

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Zaměstnavatelé
velikostní kat. dle počtu zam. 1 - 5 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
256 Povrchová úprava a zušlechťování kovů; obrábění
259 Výroba ostatních kovodělných výrobků
43120 Příprava staveniště
7112 Inženýrské činnosti a související technické poradenství
81290 Ostatní úklidové činnosti
93190 Ostatní sportovní činnosti

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 29. 9. 1992

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Výroba kovových konstrukcí a kovodělných výrobků
  • Povrchové úpravy a svařování kovů a dalších materiálů
  • Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Projektování pozemkových úprav
  • Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce
  • Provozování tělovýchovných a sportovních zařízení a organizování sportovní činnosti
  • Poskytování technických služeb
  • Výroba, obchod a služby jinde nezařazené
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 29. 9. 1992
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).