Luboš Bradáč

Základní údaje o subjektu

IČ:

45283869

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

19. 6. 1992

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Luboš Bradáč

    Sídlo podnikání: Na cvičišti 21/271, Liberec 14, Česká republika

  • Luboš Bradáč

    Sídlo podnikání: Železniční 448, Luka nad Jihlavou, 588 22

  • Luboš Bradáč

    Sídlo podnikání: Březiněveská 211, Hovorčovice, 250 64

  • Luboš Bradáč

    Sídlo podnikání: Lavičky 1, 594 01

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

471 Maloobchod v nespecializovaných prodejnách
56100 Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních
90020 Podpůrné činnosti pro scénická umění
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 17. 6. 1992

Živnosti

Hostinská činnost
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 17. 3. 2010
Přerušeno od 20. 7. 2017
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 17. 6. 1992
Přerušeno od 20. 7. 2017
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).