Hlavní navigace

Luboš Lachman

Základní údaje o subjektu

IČ:

15683672

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

14. 1. 1990

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Luboš Lachman

    Sídlo podnikání: Purkyňova 282/35, Liberec, 460 14, Česká republika

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
68310 Zprostředkovatelské činnosti realitních agentur
855 Ostatní vzdělávání
96040 Činnosti pro osobní a fyzickou pohodu
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 23. 11. 1992

Živnosti

Realitní zprostředkování
Druh živnost vázaná
Vznik oprávnění 30. 5. 2022
Masérské, rekondiční a regenerační služby
Druh živnost vázaná
Vznik oprávnění 30. 5. 2022
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
  • Výroba, rozmnožování, distribuce, prodej, pronájem zvukových a zvukově-obrazových záznamů a výroba nenahraných nosičů údajů a záznamů
  • Zprostředkování obchodu a služeb
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 23. 11. 1992
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).