Hlavní navigace

Marta Dlouhá

Základní údaje o subjektu

IČ:

16062655

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

4. 2. 1991

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Marta Dlouhá

    Sídlo podnikání: Frymburk 92, 382 79, Česká republika

  • Marta Dlouhá

    Sídlo podnikání: Denisova 1143/19, Břeclav, 690 02, Česká republika

  • Marta Dlouhá

    Sídlo podnikání: nábřeží Svazu protifašistických bojovníků 452/22, Ostrava, 708 00, Česká republika

  • Ing. Marta Dlouhá

    Sídlo podnikání:

  • Marta Dlouhá

    Sídlo podnikání: Čechyňská 516/15, Brno, 602 00

  • Marta Dlouhá

    Sídlo podnikání: Jar. Haška 674/6, Třebíč, 674 01

  • Marta Dlouhá

    Sídlo podnikání:

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
96020 Kadeřnické, kosmetické a podobné činnosti

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 21. 9. 1992

Živnosti

Manikúra
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 25. 2. 2008
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 21. 9. 1992
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).