Martin Bravenec

Základní údaje o subjektu

IČ:

75012090

Právní forma:

Zemědělský podnikatel - fyzická osoba

Datum vzniku:

2. 1. 2003

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
01210 Pěstování vinných hroznů
016 Podpůrné činnosti pro zemědělství a posklizňové činnosti
10 Výroba potravinářských výrobků
11010 Destilace, rektifikace a míchání lihovin
38 Shromažďování, sběr a odstraňování odpadů, úprava odpadů k dalšímu využití
55 Ubytování
56100 Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních
711 Architektonické a inženýrské činnosti a související technické poradenství
81290 Ostatní úklidové činnosti
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 26. 10. 2005

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Poskytování služeb pro zemědělství, zahradnictví, rybníkářství, lesnictví a myslivost
  • Výroba potravinářských a škrobárenských výrobků
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Poskytování technických služeb
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 26. 10. 2005
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).