Martin Freibauer

Základní údaje o subjektu

IČ:

48637505

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

1. 1. 1994

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Martin Freibauer

    Sídlo podnikání: Lochenice 216, 503 02, Česká republika

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

461 Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
46900 Nespecializovaný velkoobchod
711 Architektonické a inženýrské činnosti a související technické poradenství
7112 Inženýrské činnosti a související technické poradenství
7490 Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n.
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel
J Informační a komunikační činnosti

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 1. 1. 1994

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 1. 1. 1994
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).