Martin Zima

Základní údaje o subjektu

IČ:

41259611

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

31. 7. 1991

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

110 Výroba nápojů
11010 Destilace, rektifikace a míchání lihovin
56100 Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních
90020 Podpůrné činnosti pro scénická umění
952 Opravy výrobků pro osobní potřebu a převážně pro domácnost

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 22. 12. 1992

Živnosti

Prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin
Druh živnost koncesovaná
Vznik oprávnění 1. 4. 2014
Přerušeno od 11. 1. 2017
Výroba, instalace, opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 15. 10. 2008
Přerušeno od 11. 1. 2017
Hostinská činnost
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 15. 2. 1999
Přerušeno od 11. 1. 2017
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 22. 12. 1992
Přerušeno od 11. 1. 2017
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).