70887659
5. května 1701, Rožnov pod Radhoštěm, 756 61
Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem
1. 1. 2001
institucionální sektor | Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení) |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | 50 - 99 zaměstnanců |
56292 | Stravování ve školních zařízeních, menzách |
85100 | Předškolní vzdělávání |
Pr 13, Krajský soud v Ostravě
1. Hlavním účelem zřízení organizace je poskytování vzdělávání a výchovy a zajištění stravování. Organizace vykonává činnost těchto škol a školských zařízení : - mateřská škola, - zařízení školního stravování. Předmět činnosti organizace je vymezen příslušnými ustanoveními zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění p ozdějších předpisů a prováděcími předpisy ke školskému zákonu. 2. Zařízení školního stravování je zřízeno také pro závodní stravování zaměstnanců příspěvkové organizace. od 11. 4. 2006
1. Hlavní účel a předmět činnosti spočívá v zajišťování předškolní výchovy podporující zdravý tělesný, psychický a sociální vývoj dětí a vytváření optimálních podmínek pro individuální osobnostní rozvoj ve vazbě na vytváření základních předpokladů jejich pozdějšího vzdělání. V ostatním se řídí ustanovením zákona číslo 76/1978 Sb., o školských zařízení, v platném znění a vyhlášky číslo 35/1992 Sb., o mateřských školách, v platném znění. do 11. 4. 2006 od 26. 7. 2001
2. Vedlejší činnost (pronájem nebytových prostor na dobu neurčitou s tříměsíční výpovědní lhůtou a stravování cizích strávníků ve ŠJ) může být organizací prováděna v souladu s příslušnými předpisy a pouze za předpokladu, že nebude omezen výkon hlavní činnosti a případný zisk z ní bude použit pouze pro financování hlavní činnosti. Vedlejší činnost nesmí být ztrátová a tím i financována z hlavní činnosti. do 11. 4. 2006 od 26. 7. 2001
Usnesením Zastupitelstva města Rožnov pod Radhoštěm č. 20/XVII ze dne 18.6.2013 byla zrušena příspěvková organizace Mateřská škola Koryčanské Paseky, Rožnov p.R., příspěvková organizace, Rožnov pod Radhoštěm, Svazarmovská 1444, okres Vsetín, PSČ 756 61, I Č 641 23 308 sloučením s příspěvkovou organizací Mateřská škola Radost, Rožnov p.R., příspěvková organizace se sídlem na adrese Rožnov pod Radhoštěm, 5. května 1701, okres Vsetín, IČ 708 87 659 s tím, že na přejímající příspěvkovou organizaci Mateřská ško la Radost, Rožnov p.R., příspěvková organizace (dále jen "příspěvková organizace") přechází ke dni 1.8.2013 veškerý majetek movitý i nemovitý a všechna práva a závazky, zejména práva a povinnosti z pracovněprávních vztahů, pohledávky, závazky, zásoby, fin anční majetek, finanční a peněžní fondy a ostatní aktiva zrušené příspěvkové organizace Mateřská škola Koryčanské Paseky Rožnov p.R., příspěvková organizace. od 16. 8. 2013
ředitel
První vztah: 3. 4. 2018
Moravská 1442, Rožnov pod Radhoštěm, 756 61, Česká republika
ředitelka
První vztah: 26. 7. 2001 - Poslední vztah: 3. 4. 2018
Moravská 1442, Rožnov pod Radhoštěm, 756 61, Česká republika
Za příspěvkovou organizaci jedná ředitel.
od 3. 4. 2018Způsob jednání: Za příspěvkovou organizaci jedná ředitel.
do 3. 4. 2018 od 29. 12. 2009Způsob jednání: 1. Statutárním orgánem organizace je ředitel jmenovaný v souladu s ustanovením § 166 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) Radou města Rožnov pod Radhoštěm na základě výsledk ů konkurzního řízení. 2. Ředitel řídí organizaci, plní povinnosti vedoucího organizace a další úkoly vyplývající ze zákona č. 561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) a z obecně závazných právních předpisů. 3. Ředitel jedná jménem příspěvkové organizace v souladu s platnými právními předpisy a v rámci oprávnění daných zřizovací listinou, a to tak, že k vytištění nebo napsanému názvu příspěvkové organizace a svému jménu a příjmení připojí svůj vlastnoruční p odpis. 4. Ředitel odpovídá za činnost příspěvkové organizace v plném rozsahu. 5. Ředitel jmenuje a odvolává svého zástupce, který ho zastupuje ve všech věcech v době jeho nepřítomnosti. 6. Ředitel odpovídá za řádnou správu a ochranu svěřeného majetku a je oprávněn vymezit neupotřebitelný a přebytečný movitý majetek. 7. Ředitel odpovídá za řádné hospodaření se svěřenými finančními prostředky v rámci rozpočtu stanoveného zřizovatelem při dodržování rozpočtových pravidel a limitů. 8. Ředitel zodpovídá za dodržování veškerých obecně závazných předpisů a to zejména v oblasti finanční, mzdové a pracovní kázně, dále předpisů k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, požární a civilní obrany.
do 29. 12. 2009 od 11. 4. 2006Za příspěvkovou organizaci jedná ředitel.
do 11. 4. 2006 od 26. 7. 2001
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.