Mgr.A Martin Krpec

Základní údaje o subjektu

IČ:

04041607

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

29. 4. 2015

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

181 Tisk a činnosti související s tiskem
182 Rozmnožování nahraných nosičů
43341 Sklenářské práce
7112 Inženýrské činnosti a související technické poradenství
73110 Činnosti reklamních agentur
74100 Specializované návrhářské činnosti
74200 Fotografické činnosti

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 29. 4. 2015

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling
  • Sklenářské práce, rámování a paspartování
  • Fotografické služby
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Vydavatelské činnosti, polygrafická výroba, knihařské a kopírovací práce
  • Výroba, rozmnožování, distribuce, prodej, pronájem zvukových a zvukově-obrazových záznamů a výroba nenahraných nosičů údajů a záznamů
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 29. 4. 2015
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).