Mgr. Petr Procházka

Základní údaje o subjektu

IČ:

44046651

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

27. 11. 1991

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Zaměstnavatelé
velikostní kat. dle počtu zam. 1 - 5 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

016 Podpůrné činnosti pro zemědělství a posklizňové činnosti
10 Výroba potravinářských výrobků
109 Výroba průmyslových krmiv
11010 Destilace, rektifikace a míchání lihovin
471 Maloobchod v nespecializovaných prodejnách
93290 Ostatní zábavní a rekreační činnosti j. n.
96040 Činnosti pro osobní a fyzickou pohodu
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 22. 7. 1992

Živnosti

Poskytování tělovýchovných a sportovních služeb v oblasti krasobruslení
Druh živnost vázaná
Vznik oprávnění 31. 8. 2016
Masérské, rekondiční a regenerační služby
Druh živnost vázaná
Vznik oprávnění 26. 5. 1997
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Poskytování služeb pro zemědělství, zahradnictví, rybníkářství, lesnictví a myslivost
  • Výroba potravinářských a škrobárenských výrobků
  • Pěstitelské pálení
  • Výroba krmiv, krmných směsí, doplňkových látek a premixů
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 22. 7. 1992
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).