Hlavní navigace

Milan Roubal

Základní údaje o subjektu

IČ:

73806862

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

15. 10. 2006

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Milan Roubal

    Sídlo podnikání: Chýstovice 35, 395 01

  • Milan Roubal

    Sídlo podnikání: Rakouská 540, Milovice, Česká republika

  • Milan Roubal

    Sídlo podnikání: Alešova 822, Klatovy, 339 01

  • Milan Roubal

    Sídlo podnikání: Hradiště 32, 345 43

  • Milan Roubal

    Sídlo podnikání: Klášterecká 204, Nepomuk, 335 01, Česká republika

  • Milan Roubal

    Sídlo podnikání: Mikulůvka 211, 756 24

  • Milan Roubal

    Sídlo podnikání:

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

56100 Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních
93290 Ostatní zábavní a rekreační činnosti j. n.

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 15. 10. 2006

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 15. 10. 2006
Hostinská činnost
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 15. 10. 2006
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).