Milena Kokrmentová Truxová

Základní údaje o subjektu

IČ:

21390878

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

15. 3. 2024

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 15. 3. 2024

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Výroba textilií, textilních výrobků, oděvů a oděvních doplňků
  • Zpracování dřeva, výroba dřevěných, korkových, proutěných a slaměných výrobků
  • Výroba plastových a pryžových výrobků
  • Výroba a zpracování skla
  • Umělecko-řemeslné zpracování kovů
  • Výroba školních a kancelářských potřeb, kromě výrobků z papíru, výroba bižuterie, kartáčnického a konfekčního zboží, deštníků, upomínkových předmětů
  • Výroba dalších výrobků zpracovatelského průmyslu
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Fotografické služby
  • Opravy a údržba potřeb pro domácnost, předmětů kulturní povahy, výrobků jemné mechaniky, optických přístrojů a měřidel
  • Poskytování služeb pro rodinu a domácnost
  • Výroba, obchod a služby jinde nezařazené
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 15. 3. 2024
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).