Miluše Procházková

Základní údaje o subjektu

IČ:

22281941

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

20. 11. 2024

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

16 Zpracování dřeva, výroba dřevěných, korkových, proutěných a slaměných výrobků, kromě nábytku
20 Výroba chemických látek a chemických přípravků
23 Výroba ostatních nekovových minerálních výrobků
32 Ostatní zpracovatelský průmysl
471 Maloobchod v nespecializovaných prodejnách
731 Reklamní činnosti
96020 Kadeřnické, kosmetické a podobné činnosti

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 20. 11. 2024

Živnosti

Kosmetické služby
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 20. 11. 2024
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Výroba chemických látek a chemických směsí nebo předmětů a kosmetických přípravků
  • Zpracování dřeva, výroba dřevěných, korkových, proutěných a slaměných výrobků
  • Výroba stavebních hmot, porcelánových, keramických a sádrových výrobků
  • Výroba školních a kancelářských potřeb, kromě výrobků z papíru, výroba bižuterie, kartáčnického a konfekčního zboží, deštníků, upomínkových předmětů
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 20. 11. 2024
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).