Mirisul one a.s.

Firma Mirisul one a.s., akciová společnost. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou B 17657, Městský soud v Praze. Její základní kapitál je ve výši 2 000 000 Kč.

Základní údaje o subjektu

IČ:

24182648

Sídlo:

Na Florenci 1332/23, Praha 1 Nové Město, 110 00

Právní forma:

Akciová společnost

Datum vzniku:

23. 11. 2011

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Národní soukromé nefinanční podniky
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
46 Velkoobchod, kromě motorových vozidel
47 Maloobchod, kromě motorových vozidel
620 Činnosti v oblasti informačních technologií
6820 Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí

Obchodní rejstřík

Spisová značka

B 17657, Městský soud v Praze

Obchodní firma

Esembro one a.s. od 23. 11. 2011

Právní forma

Akciová společnost od 23. 11. 2011

adresa

Na Florenci 1332/23
Praha 11000 od 27. 1. 2017

adresa

Moravská 1687/34
Praha 12000 do 27. 1. 2017 od 23. 11. 2011

Předmět podnikání

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona - zprostředkování obchodu a služeb - velkoobchod a maloobchod - poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály - činnost informačních a zpravodajských kanceláří - nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí - pronájem a půjčování věcí movitých - poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků - příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce - projektování elektrických zařízení - reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení - návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling - fotografické služby - služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy - provozování cestovní agentury a průvodcovská činnost v oblasti cestovního ruchu - mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti - provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí - provozování tělovýchovných a sportovních zařízení a organizování sportovní činnosti - poskytování technických služeb od 30. 5. 2024

Pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor do 20. 4. 2024 od 23. 11. 2011

Předmět činnosti

Pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor od 20. 4. 2024

Správa vlastního majetku od 20. 4. 2024

Ostatní skutečnosti

Počet členů statutárního orgánu: 1 do 13. 10. 2021 od 8. 4. 2014

Počet členů správní rady: 1 do 13. 10. 2021 od 8. 4. 2014

Obchodní korporace se podřídila zákonu jako celku postupem podle § 777 odst. 5 zákona č.90/2012 Sb. o obchodních společnostech a družstvech od 24. 3. 2014

Počet členů statutárního orgánu: 1 do 8. 4. 2014 od 24. 3. 2014

Počet členů dozorčí rady: 3 do 8. 4. 2014 od 24. 3. 2014

Kapitál

Základní kapitál

vklad 2 000 000 Kč

od 14. 8. 2012

Základní kapitál

vklad 2 000 000 Kč

do 14. 8. 2012 od 23. 11. 2011
akcie na jméno listinná, hodnota: 50 000 Kč, počet: 40 od 13. 10. 2021
kmenové akcie na jméno listinná, hodnota: 100 000 Kč, počet: 20 do 13. 10. 2021 od 28. 11. 2013
kmenové akcie na majitele listinná, hodnota: 100 000 Kč, počet: 20 do 28. 11. 2013 od 23. 11. 2011

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Mgr. Viktor Kolář

Člen správní rady

První vztah: 20. 4. 2024

vznik členství: 19. 4. 2024

Fučíkova 38, Lhota, 273 01, Česká republika

Dalších 7 vztahů k této osobě

Historické vztahy

David Trávníček

Člen správní rady

První vztah: 13. 10. 2021 - Poslední vztah: 20. 4. 2024

vznik členství: 25. 3. 2019

zánik členství: 19. 4. 2024

Ruská 460/18, Praha, 101 00, Česká republika

Dalších 13 vztahů k této osobě

David Trávníček

člen správní rady, statutární ředitel

První vztah: 6. 10. 2021 - Poslední vztah: 13. 10. 2021

vznik členství: 25. 3. 2019

Ruská 460/18, Praha, 101 00, Česká republika

Dalších 13 vztahů k této osobě

David Trávníček

Statutární ředitel

První vztah: 24. 4. 2015 - Poslední vztah: 1. 1. 2021

vznik funkce: 24. 3. 2014

Ruská 460/18, Praha, 101 00, Česká republika

Dalších 13 vztahů k této osobě

David Trávníček

člen správní rady

První vztah: 24. 4. 2015 - Poslední vztah: 6. 10. 2021

vznik členství: 24. 3. 2014

zánik členství: 24. 3. 2019

Ruská 460/18, Praha, 101 00, Česká republika

Dalších 13 vztahů k této osobě

David Trávníček

Statutární ředitel

První vztah: 8. 4. 2014 - Poslední vztah: 24. 4. 2015

vznik funkce: 24. 3. 2014

Čekanovská 1506, Praha, 190 16, Česká republika

David Trávníček

člen správní rady

První vztah: 8. 4. 2014 - Poslední vztah: 24. 4. 2015

vznik členství: 24. 3. 2014

Čekanovská 1506, Praha, 190 16, Česká republika

David Trávníček

člen představenstva

První vztah: 24. 3. 2014 - Poslední vztah: 8. 4. 2014

vznik členství: 14. 11. 2013

zánik členství: 24. 3. 2013

Čekanovská 1506, Praha, 190 16, Česká republika

Zuzana Slabá

člen představenstva

První vztah: 28. 11. 2013 - Poslední vztah: 24. 3. 2014

vznik členství: 6. 11. 2013

zánik členství: 14. 11. 2013

Španielova 1289/10, Praha, 163 00, Česká republika

Dalších 8 vztahů k této osobě

Mgr. Klára Karásková

člen představenstva

První vztah: 23. 11. 2011 - Poslední vztah: 28. 11. 2013

vznik členství: 23. 11. 2011

zánik členství: 6. 11. 2013

vznik funkce: 23. 11. 2011

zánik funkce: 6. 11. 2013

Kněždub 341, 696 64, Česká republika

Společnost navenek zastupuje statutární ředitel s výjimkou případů, kdy zákon stanoví, že jménem společnosti jedná osoba jiná.

do 1. 1. 2021 od 8. 4. 2014

Člen správní rady zastupuje Společnost ve všech záležitostech samostatně.

od 13. 10. 2021

Za představenstvo jedná navenek jménem společnosti předseda představenstva samostatně nebo místopředseda a další člen představenstva společně; pokud má představenstvo jednoho člena, jedná za představenstvo tento člen představenstva.

do 8. 4. 2014 od 23. 11. 2011

Dozorčí rada

Historické vztahy

Kateřina Kudláčková

člen dozorčí rady

První vztah: 5. 6. 2013 - Poslední vztah: 8. 4. 2014

vznik členství: 10. 12. 2012

zánik členství: 24. 3. 2014

Opletalova 172, Kutná Hora, 284 01, Česká republika

Jana Kantorová

člen dozorčí rady

První vztah: 5. 6. 2013 - Poslední vztah: 8. 4. 2014

vznik členství: 10. 12. 2012

zánik členství: 24. 3. 2014

Pujmanové 880/29, Praha, 140 00, Česká republika

Lenka Nemešová

člen dozorčí rady

První vztah: 5. 6. 2013 - Poslední vztah: 8. 4. 2014

vznik členství: 10. 12. 2012

zánik členství: 24. 3. 2014

Zázvorkova 2006/8, Praha, 155 00, Česká republika

Kateřina Kudláčková

člen dozorčí rady

První vztah: 23. 11. 2011 - Poslední vztah: 5. 6. 2013

vznik členství: 23. 11. 2011

zánik členství: 10. 12. 2012

vznik funkce: 23. 11. 2011

zánik funkce: 10. 12. 2012

Opletalova 172, Kutná Hora, 284 01, Česká republika

Natália Ilovičná

člen dozorčí rady

První vztah: 23. 11. 2011 - Poslední vztah: 5. 6. 2013

vznik členství: 23. 11. 2011

zánik členství: 10. 12. 2012

vznik funkce: 23. 11. 2011

zánik funkce: 10. 12. 2012

Levského 3185/10, Praha, 143 00, Česká republika

Pavla Polívková

člen dozorčí rady

První vztah: 23. 11. 2011 - Poslední vztah: 5. 6. 2013

vznik členství: 23. 11. 2011

zánik členství: 10. 12. 2012

vznik funkce: 23. 11. 2011

zánik funkce: 10. 12. 2012

Benýškova 10/10, Olomouc, 779 00, Česká republika

Akcionář

H&P Management Services a.s.

První vztah: 23. 11. 2011 - Poslední vztah: 28. 11. 2013

Na Florenci 1332/23, Praha 1 Nové Město, 110 00

Další vztah k tomuto subjektu

Akcionáři

HHP Management & Administration a.s., IČ: 24794163

Moravská 1687, Česká republika, Praha, 120 00

do 28. 11. 2013 od 23. 11. 2011

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 9. 5. 2024

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Projektování elektrických zařízení
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling
  • Fotografické služby
  • Provozování cestovní agentury a průvodcovská činnost v oblasti cestovního ruchu
  • Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
  • Provozování tělovýchovných a sportovních zařízení a organizování sportovní činnosti
  • Poskytování technických služeb
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
  • Činnost informačních a zpravodajských kanceláří
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
  • Pronájem a půjčování věcí movitých
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 9. 5. 2024
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).