Miroslav Janota

Základní údaje o subjektu

IČ:

70701555

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

8. 11. 2000

DIČ:

CZ7805011126

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Zaměstnavatelé
velikostní kat. dle počtu zam. 1 - 5 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

25 Výroba kovových konstrukcí a kovodělných výrobků, kromě strojů a zařízení
256 Povrchová úprava a zušlechťování kovů; obrábění
45200 Opravy a údržba motorových vozidel, kromě motocyklů
461 Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
73110 Činnosti reklamních agentur
7490 Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n.

Adresa

154, Buková u Příbramě 26223

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 8. 11. 2000

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Výroba kovových konstrukcí a kovodělných výrobků
  • Umělecko-řemeslné zpracování kovů
  • Povrchové úpravy a svařování kovů a dalších materiálů
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Údržba motorových vozidel a jejich příslušenství
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 24. 9. 2012
Opravy silničních vozidel
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 8. 11. 2000
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).