Miroslav Zehnálek

Základní údaje o subjektu

IČ:

08406561

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

8. 8. 2019

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Miroslav Zehnálek

    Sídlo podnikání: Želatovská 2599/19, Přerov, 750 02, Česká republika

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
02100 Lesní hospodářství a jiné činnosti v oblasti lesnictví
16 Zpracování dřeva, výroba dřevěných, korkových, proutěných a slaměných výrobků, kromě nábytku
43120 Příprava staveniště
73110 Činnosti reklamních agentur

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 8. 8. 2019

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Poskytování služeb pro zemědělství, zahradnictví, rybníkářství, lesnictví a myslivost
  • Nakládání s reprodukčním materiálem lesních dřevin
  • Zpracování dřeva, výroba dřevěných, korkových, proutěných a slaměných výrobků
  • Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 8. 8. 2019
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).