Monika Roubková

Základní údaje o subjektu

IČ:

12390887

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

4. 10. 1990

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Monika Roubková

    Sídlo podnikání: Sídl. U Cukrovaru 1073, Kralupy nad Vltavou, 278 01

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

731 Reklamní činnosti
73110 Činnosti reklamních agentur
7490 Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n.
855 Ostatní vzdělávání
931 Sportovní činnosti
93190 Ostatní sportovní činnosti
96020 Kadeřnické, kosmetické a podobné činnosti
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 6. 10. 1992

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
  • Provozování tělovýchovných a sportovních zařízení a organizování sportovní činnosti
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 25. 2. 1993
Kosmetické služby
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 6. 10. 1992
Přerušeno od 23. 2. 2009
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).