Pavel Lachman

Základní údaje o subjektu

IČ:

16420322

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

15. 4. 1991

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Pavel Lachman

    Sídlo podnikání: U Dyhárny 1176, Kralupy nad Vltavou, 278 01, Česká republika

  • Pavel Lachman

    Sídlo podnikání: U haldy 2/191, Ostrava 5, Česká republika

  • Pavel Lachman

    Sídlo podnikání: Smetanova 2763/83, Šternberk, 785 01, Česká republika

  • Pavel Lachman

    Sídlo podnikání: Na Bařině 378, Protivanov, 798 48

  • Pavel Lachman

    Sídlo podnikání: sídl. V Zátiší 1007, Kralupy nad Vltavou, 278 01, Česká republika

  • Pavel Lachman

    Sídlo podnikání: U Haldy 191/2, Ostrava, 700 30, Česká republika

  • Pavel Lachman

    Sídlo podnikání:

  • Pavel Lachman

    Sídlo podnikání: Jeronýmova 541, Libochovice, 411 17

  • Pavel Lachman

    Sídlo podnikání: Liberecká 3716/47, Jablonec nad Nisou, 466 01

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

110 Výroba nápojů
43120 Příprava staveniště
4334 Sklenářské, malířské a natěračské práce
43342 Malířské a natěračské práce

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 21. 12. 1992

Živnosti

Malířství, lakýrnictví a natěračství
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 21. 12. 1992
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).