Hlavní navigace

Petr Čuda

Základní údaje o subjektu

IČ:

63933969

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

22. 5. 1996

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Petr Čuda

    Sídlo podnikání:

  • Petr Čuda

    Sídlo podnikání: Nádražní 230, Jílové u Prahy, 254 01, Česká republika

  • Petr Čuda

    Sídlo podnikání: Vratislavova 16, Praha 2, Česká republika

  • Petr Čuda

    Sídlo podnikání: Nerudova 7l4, Podivín, 695 45, Česká republika

  • Petr Čuda

    Sídlo podnikání: Hronov 198, 549 34

  • Petr Čuda

    Sídlo podnikání: Nerudova 7l4, Podivín, 695 45

  • Petr Čuda

    Sídlo podnikání: Náměstí 296, Velké Březno, 403 23

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

59 Činnosti v oblasti filmů, videozáznamů a televizních programů, pořizování zvukových nahrávek a hudební vydavatelské činnosti
59120 Postprodukce filmů, videozáznamů a televizních programů

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 22. 5. 1996

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Výroba, rozmnožování, distribuce, prodej, pronájem zvukových a zvukově-obrazových záznamů a výroba nenahraných nosičů údajů a záznamů
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 22. 5. 1996
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).