Petr Jureček

Základní údaje o subjektu

IČ:

75997525

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle jiných zákonů než živnostenského a zákona o zemědělství

Datum vzniku:

3. 12. 2007

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
71110 Architektonické činnosti
7112 Inženýrské činnosti a související technické poradenství
71129 Ostatní inženýrské činnosti a související technické poradenství j. n.
73110 Činnosti reklamních agentur
74100 Specializované návrhářské činnosti
74200 Fotografické činnosti
7490 Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n.

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 3. 12. 2007

Živnosti

Projektová činnost ve výstavbě
Druh živnost vázaná
Vznik oprávnění 9. 4. 2014
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling
  • Fotografické služby
  • Výroba, obchod a služby jinde nezařazené
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 3. 12. 2007
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).