Petr Kopřiva

Základní údaje o subjektu

IČ:

01385721

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

4. 2. 2013

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

14 Výroba oděvů
16 Zpracování dřeva, výroba dřevěných, korkových, proutěných a slaměných výrobků, kromě nábytku
43120 Příprava staveniště
461 Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
6820 Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí
73110 Činnosti reklamních agentur
81290 Ostatní úklidové činnosti
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 4. 2. 2013

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Výroba textilií, textilních výrobků, oděvů a oděvních doplňků
  • Zpracování dřeva, výroba dřevěných, korkových, proutěných a slaměných výrobků
  • Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Poskytování technických služeb
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 4. 2. 2013
Přerušeno od 17. 4. 2013
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).