PROFI-AKDOV s.r.o.

Firma PROFI-AKDOV s.r.o., společnost s ručením omezeným. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou C 37333, Krajský soud v Ústí nad Labem. Její základní kapitál je ve výši 20 000 Kč.

Základní údaje o subjektu

IČ:

04963962

Sídlo:

Pražská 3227, Teplice, 415 01

Právní forma:

Společnost s ručením omezeným

Datum vzniku:

5. 4. 2016

DIČ:

CZ04963962

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Národní soukromé nefinanční podniky
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
10 Výroba potravinářských výrobků
14 Výroba oděvů
28 Výroba strojů a zařízení j. n.
46 Velkoobchod, kromě motorových vozidel
471 Maloobchod v nespecializovaných prodejnách
47790 Maloobchod s použitým zbožím v prodejnách
620 Činnosti v oblasti informačních technologií
6820 Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí
70100 Činnosti vedení podniků
71209 Ostatní technické zkoušky a analýzy
73110 Činnosti reklamních agentur
74100 Specializované návrhářské činnosti
82110 Univerzální administrativní činnosti
93110 Provozování sportovních zařízení
93190 Ostatní sportovní činnosti
96090 Poskytování ostatních osobních služeb j. n.

Obchodní rejstřík

Spisová značka

C 37333, Krajský soud v Ústí nad Labem

Obchodní firma

Eva Husáková s.r.o. do 31. 12. 2022 od 5. 4. 2016

Právní forma

Společnost s ručením omezeným od 5. 4. 2016

adresa

Pražská 3227
Teplice 41501 od 22. 4. 2023

adresa

U pivovaru 3364
Teplice 41501 do 22. 4. 2023 od 27. 10. 2021

adresa

Bohosudovská 29
Teplice 41510 do 27. 10. 2021 od 8. 4. 2020

adresa

U nádraží 904/14
Teplice 41501 do 8. 4. 2020 od 5. 4. 2016

Předmět podnikání

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona zahrnující tyto obory: - Zprostředkování obchodu a služeb - Velkoobchod a maloobchod - Zastavárenská činnost a maloobchod s použitým zbožím - Zasilatelství a zastupování v celním řízení - Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály - Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí - Pronájem a půjčování věcí movitých - Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení - Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling - Fotografické služby - Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy - Provozování kulturních, kulturně - vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí - Poskytování služeb pro právnické osoby a svěřenské fondy - Poskytování služeb spojených s virtuálním aktivem -Výroba potravinářských a škrobárenských výrobků - Výroba textilií, textilních výrobků, oděvů a oděvních doplňků - Výroba vlákniny, papíru a lepenky a zboží z těchto materiálů - Vydavatelské činnosti, polygrafická výroba, knihařské a kopírovací práce - Výroba, rozmnožování, distribuce, prodej, pronájem zvukových a zvukově-obrazových záznamů a výroba nenahraných nosičů údajů a záznamů - Výroba plastových a pryžových výrobků - Výroba elektronických součástek, elektrických zařízení a výroba a opravy elektrických strojů, přístrojů a elektronických zařízení pracujících na malém napětí - Výroba neelektrických zařízení pro domácnost - Výroba strojů a zařízení - Výroba, opravy a údržba sportovních potřeb, her, hraček a dětských kočárků - Výroba zdravotnických prostředků - Výroba školních a kancelářských potřeb, kromě výrobků z papíru, výroba bižuterie, kartáčnického a konfekčního zboží, deštníků, upomínkových předmětů - Výroba dalších výrobků zpracovatelského průmyslu - Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti - Skladování, balení zboží, manipulace s nákladem a technické činnosti v dopravě - Ubytovací služby - Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků - Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce - Testování, měření, analýzy a kontroly - Překladatelská a tlumočnická činnost - Provozování cestovní agentury a průvodcovská činnost v oblasti cestovního ruchu - Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti - Provozování tělovýchovných a sportovních zařízení a organizování sportovní činnosti - Praní pro domácnost, žehlení, opravy a údržba oděvů, bytového textilu a osobního zboží - Poskytování služeb osobního charakteru a pro osobní hygienu od 15. 1. 2024

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona zahrnující tyto obory: - Zprostředkování obchodu a služeb - Velkoobchod a maloobchod - Zastavárenská činnost a maloobchod s použitým zbožím - Zasilatelství a zastupování v celním řízení - Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály - Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí - Pronájem a půjčování věcí movitých - Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení - Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling - Fotografické služby - Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy - Provozování kulturních, kulturně - vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí - Poskytování služeb pro právnické osoby a svěřenské fondy - Poskytování služeb spojených s virtuálním aktivem do 15. 1. 2024 od 31. 12. 2022

výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona do 31. 12. 2022 od 5. 4. 2016

holičství, kadeřnictví do 31. 12. 2022 od 5. 4. 2016

Kapitál

Základní kapitál

vklad 20 000 Kč

od 5. 4. 2016

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Daniel Rigó

jednatel

První vztah: 31. 12. 2022

vznik funkce: 8. 12. 2022

Unčínská 1552/14, Teplice, 415 01, Česká republika

Další vztah k této osobě

Historické vztahy

Mgr. Eva Jonášová

jednatel

První vztah: 5. 4. 2016 - Poslední vztah: 26. 5. 2018

vznik funkce: 5. 4. 2016

zánik funkce: 24. 4. 2018

U nádraží 904/14, Teplice, 415 01, Česká republika

Eva Husáková

jednatel

První vztah: 5. 4. 2016 - Poslední vztah: 31. 12. 2022

vznik funkce: 5. 4. 2016

zánik funkce: 8. 12. 2022

Malinovského 1185/13, Duchcov, 419 01, Česká republika

Jednatel zastupuje společnost samostatně.

od 26. 5. 2018

Jednatel zastupuje společnost samostatně s výjimkou těchto jednání, při kterých společnost zastupují vždy dva jednatelé společně: - právních jednáních, kterými vznikne smlouva o zápůjčce, - uzavření smlouvy o úvěru, - převzetí dluhu, přistoupení k dluhu, zajištění a utvrzení dluhu, - učinění ručitelského prohlášení - právních jednáních s výší plnění nad 100.000,- Kč - uzavírání zástavních smluv - nabývání, zatěžování, pronájem či zcizování nemovitých věcí - uzavírání, ukončování a změn leasingových smluv

do 26. 5. 2018 od 5. 4. 2016

Další vztahy firmy PROFI-AKDOV s.r.o.

1 fyzická osoba

Daniel Rigó

Společník

První vztah: 31. 12. 2022

vklad 10 000 Kč

splaceno 100 %

Unčínská 1552/14, Teplice, 415 01, Česká republika

Další vztah k této osobě

Historické vztahy

Mgr. Eva Jonášová

Společník

První vztah: 5. 4. 2016 - Poslední vztah: 26. 5. 2018

vklad 10 000 Kč

splaceno 100 %

U nádraží 904/14, Teplice, 415 01, Česká republika

Eva Husáková

Společník

První vztah: 5. 4. 2016 - Poslední vztah: 31. 12. 2022

vklad 10 000 Kč

splaceno 100 %

Malinovského 1185/13, Duchcov, 419 01, Česká republika

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 5. 4. 2016

Živnosti

Holičství, kadeřnictví
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 5. 4. 2016
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 5. 4. 2016
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).