Regionální dotační kancelář, příspěvková organizace

Firma Regionální dotační kancelář, příspěvková organizace, příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou Pr 1586, Městský soud v Praze.

Základní údaje o subjektu

IČ:

06024742

Sídlo:

Zborovská 81/11, Praha Smíchov, 150 00

Právní forma:

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem

Datum vzniku:

1. 5. 2017

Aktuální kontaktní údaje Regionální dotační kancelář, příspěvková organizace

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení)
velikostní kat. dle počtu zam. 20 - 24 zaměstnanci

Klasifikace ekonomických činností

8211 Univerzální administrativní činnosti
9499 Činnosti ostatních organizací sdružujících osoby za účelem prosazování společných zájmů j. n.

Obchodní rejstřík

Spisová značka

Pr 1586, Městský soud v Praze

Obchodní firma

Regionální dotační kancelář, příspěvková organizace od 10. 5. 2017

Právní forma

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem od 10. 5. 2017

adresa

Zborovská 81/11
Praha 15000 od 10. 5. 2017

Doplňková činnost

Příspěvková organizace může na základě § 27 odst. 2 písm. g) zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, provozovat v souladu s rozhodnutím zřizovatele následující doplňkové činnosti, které souvisejí s hlavním účelem a předmětem její činnosti: a. Komplexní administrativní činnost v rozsahu hlavního účelu příspěvkové organizace, poskytovaná městům a obcím Středočeského kraje. b. Komplexní administrativní činnost v rozsahu hlavního účelu příspěvkové organizace, poskytovaná městům a obcím jiných krajů. od 15. 10. 2020

Příspěvková organizace může na základě § 27 odst. 2 písm. g) zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, provozovat v souladu s rozhodnutím zřizovatele následující doplňkové činnosti, které souvisejí s hlavním účelem a předmětem její činnosti: a.Zpracování studií proveditelnosti pro projekty Středočeského kraje administrované v rámci hlavního účelu příspěvkové organizace. b.Komplexní administrativní činnost v rozsahu hlavního účelu příspěvkové organizace, poskytovaná městům a obcím Středočeského kraje. c.Komplexní administrativní činnost v rozsahu hlavního účelu příspěvkové organizace, poskytovaná městům a obcím jiných krajů. do 15. 10. 2020 od 5. 7. 2017

Předmět činnosti

Hlavním účelem zřízení příspěvkové organizace je poskytování komplexního administrativního servisu pro Středočeský kraj za účelem efektivního čerpání dotačních prostředků z dotačních programů financovaných z prostředků veřejných rozpočtů. Předmět činnosti příspěvkové organizace: - analýza dotačních možností pro Středočeský kraj, - konzultace a plánování projektových záměrů Středočeského kraje, - tvorba žádostí o poskytnutí dotací, kompletace povinných příloh žádosti, - komplexní služby administrace dotace včetně komunikace s orgány veřejné správy, - zpracování žádostí o platbu, - zpracování monitorovacích zpráv, - zpracování žádostí o změny v projektech, - identifikace rizik a návrh vhodných preventivních opatření, - poskytnutí součinnosti při jednání s auditními orgány, přítomnost při kontrole státních orgánů na místě, - poskytnutí součinnosti při zajištění kontroly správnosti postupu příjemců podpory při zadávání veřejných zakázek. Rada Středočeského kraje může příspěvkovou organizaci pověřit dalšími specifickými úkoly směřujícími k rozvoji regionu a k plnění cílů Středočeského kraje. od 15. 10. 2020

Hlavním účelem zřízení příspěvkové organizace je poskytování komplexního administrativního servisu pro Středočeský kraj za účelem efektivního čerpání dotačních prostředků ze strukturálních fondů Evropské unie. Předmět činnosti příspěvkové organizace: - analýza dotačních možností v programovém období 2014 - 2020 pro Středočeský kraj, - konzultace a plánování projektových záměrů Středočeského kraje, - tvorba žádostí o poskytnutí dotací, kompletace povinných příloh žádosti, - komplexní služby administrace dotace včetně komunikace s orgány veřejné správy, - zpracování žádostí o platbu, - zpracování monitorovacích zpráv, - zpracování žádostí o změny v projektech, - identifikace rizik a návrh vhodných preventivních opatření, - poskytnutí součinnosti při jednání s auditními orgány, přítomnost při kontrole státních orgánů na místě, - poskytnutí součinnosti při zajištění kontroly správnosti postupu příjemců podpory při zadávání veřejných zakázek. do 15. 10. 2020 od 10. 5. 2017

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Ing. Václav Chytil

ředitel

První vztah: 10. 5. 2017

vznik funkce: 1. 5. 2017

Sídlištní 245/18h, Praha, 165 00, Česká republika

Ředitel jedná jménem příspěvkové organizace samostatně a listiny podepisuje tak, že k napsanému nebo natištěnému textu připojí svůj podpis, označení své funkce a razítko příspěvkové organizace.

od 10. 5. 2017

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 10. 5. 2017

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 10. 5. 2017
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).