Rodika Popil

Firma Rodika Popil, fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou A 26147, Krajský soud v Plzni.

Základní údaje o subjektu

IČ:

29073995

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

23. 6. 2009

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

016 Podpůrné činnosti pro zemědělství a posklizňové činnosti
52 Skladování a vedlejší činnosti v dopravě
6820 Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí

Obchodní rejstřík

Spisová značka

A 26147, Krajský soud v Plzni

Obchodní firma

Rodika Popil od 23. 6. 2009

Právní forma

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona zapsaná v obchodním rejstříku od 23. 6. 2009

adresa

Sadova 9
Andrušovka od 23. 6. 2009

Předmět podnikání

výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona od 23. 6. 2009

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 23. 6. 2009

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Skladování, balení zboží, manipulace s nákladem a technické činnosti v dopravě
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 23. 6. 2009
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).