Roman Oberfranc

Základní údaje o subjektu

IČ:

62112678

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

5. 6. 1995

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Roman Oberfranc

    Sídlo podnikání: Školní 230, Želešice, 664 43, Česká republika

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

461 Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
52290 Ostatní vedlejší činnosti v dopravě
73110 Činnosti reklamních agentur
855 Ostatní vzdělávání
90020 Podpůrné činnosti pro scénická umění
93190 Ostatní sportovní činnosti

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 15. 5. 1995

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Zasilatelství a zastupování v celním řízení
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
  • Provozování tělovýchovných a sportovních zařízení a organizování sportovní činnosti
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 5. 12. 2016
Přerušeno od 6. 2. 2017
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).