Romana Lálová

Základní údaje o subjektu

IČ:

76259889

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Datum vzniku:

1. 4. 2008

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

  • Romana Lálová

    Sídlo podnikání: Nerudova 1481, Pardubice, 530 02, Česká republika

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
471 Maloobchod v nespecializovaných prodejnách
47790 Maloobchod s použitým zbožím v prodejnách
79110 Činnosti cestovních agentur
96010 Praní a chemické čištění textilních a kožešinových výrobků
96020 Kadeřnické, kosmetické a podobné činnosti

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 1. 4. 2008

Živnosti

Kosmetické služby
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 26. 6. 2019
Pedikúra
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 7. 4. 2010
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Praní pro domácnost, žehlení, opravy a údržba oděvů, bytového textilu a osobního zboží
  • Zastavárenská činnost a maloobchod s použitým zbožím
  • Provozování cestovní agentury a průvodcovská činnost v oblasti cestovního ruchu
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 1. 4. 2008
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).