04867271
Květnová 80, Vráž, 267 11
Ústav
23. 3. 2016
CZ04867271
institucionální sektor | Neziskové instituce sloužící domácnostem, národní soukromé |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | 10 - 19 zaměstnanců |
00 | Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona |
107 | Výroba pekařských, cukrářských a jiných moučných výrobků |
32 | Ostatní zpracovatelský průmysl |
471 | Maloobchod v nespecializovaných prodejnách |
4939 | Ostatní pozemní osobní doprava j. n. |
559 | Ostatní ubytování |
561 | Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních |
73110 | Činnosti reklamních agentur |
772 | Pronájem a leasing výrobků pro osobní potřebu a převážně pro domácnost |
855 | Ostatní vzdělávání |
8899 | Ostatní ambulantní nebo terénní sociální služby j. n. |
9002 | Podpůrné činnosti pro scénická umění |
94996 | Činnosti organizací na ochranu a zlepšení postavení etnických, menšinových a jiných speciálních skupin |
Květnová 80, Vráž 26711 |
U 387, Městský soud v Praze
1. Kromě veřejně prospěšných služeb uvedených v článku II. Zakládací listiny, podnik vykonává i doplňkovou činnost, o jejímž předmětu a rozsahu rozhoduje správní rada. 2. Doplňkovou činnost lze vykonávat pouze za předpokladu, že touto činností bude dosaženo účinnějšího využití kapacit (majetku) podniku. 3. Doplňkovou činností nesmí být ohrožena kvalita, rozsah nebo dostupnost podniku poskytovaných veřejně prospěšných služeb. 4. Veškerý zisk získaný z doplňkových činností musí být využit na zkvalitnění nebo rozšíření obecně prospěšných služeb podniku. od 19. 11. 2019
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 Živnostenského zákona: 7/ Výroba potravinářských a škrobárenských výrobků 41/ Výroba školních a kancelářských potřeb, kromě výrobků z papíru, výroba bižuterie, kartáčnického a konfekčního zboží, deštníků, upomínkových předmětů 48/ Velkoobchod a maloobchod 50/ Údržba motorových vozidel a jejich příslušenství 55/ Ubytovací služby 59/ Pronájem a půjčování věcí movitých 66/ Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení 70/ Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy 72/ Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti 73/ Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí. 75/ Praní pro domácnost, žehlení, opravy a údržba oděvů, bytového textilu a osobního zboží 76/ Poskytování technických služeb 79/ Poskytování služeb pro rodinu a domácnost od 19. 11. 2019
Živnosti koncesované: 7/ Silniční motorová doprava - osobní provozovaná vozidly určenými pro přepravu nejvýše 9 osob včetně řidiče od 19. 11. 2019
Živnosti řemeslné: 4/ Pekařství, cukrářství 39/ Hostinská činnost od 19. 11. 2019
Sociální podnik Klubák, z.ú. byl založen NNO Klubíčko Beroun z.ú. (poskytovatelem registrovaných sociálních služeb) V SP Klubák nachází pracovní uplatnění přednostně dospělí se zdravotním postižením z našeho regionu a také klienti Klubíčka, kteří prošli sociálními službami a tréninkovým pracovištěm a (vy)klubali se natolik, že již zvládnou pracovní povinnosti a mohou b ýt zaměstnáni na chráněných pracovních místech. Odtud pochází název našeho podniku. Sociální podnik Klubák, z.ú.: - je nezisková, transparentní a veřejně prospěšná organizace, která se v rámci své činnosti orientuje na řešení otázek zaměstnanosti, sociálního začleňování a místního rozvoje a funguje na principech sociálního podnikání tj. konceptu trojího prospěchu - ekonomického, sociálního, environmentálního, - vytváří chráněná pracovní místa pro zaměstnance se zdravotním postižením a nabízí pracovní uplatnění osobám dlouhodobě pečujícím o blízkého se zdravotním postižením a jiným osobám dlouhodobě znevýhodněným na trhu práce (55+, absolventi bez praxe, rodiče po mateřské dovolené) a jinak sociálně znevýhodnění občané z regionu Berounsko, Hořovicko, Praha Západ a Kladno, - se zavazuje zaměstnávat minimálně 51% procent přepočtených úvazků osob se zdravotním postižením a minimálně 10% přepočtených úvazků osob s jiným sociálním znevýhodněním z celkového počtu zaměstnanců, - se zavazuje minimálně 51% procent zisku z účasti na trhu reinvestovat přednostně do rozvoje Sociálního podniku Klubák, z.ú. tak, aby byl naplněn obecně prospěšný cíl podniku - udržet a trvale rozvíjet pracovní pozice a pracovní potenciál osob se zdravot ním postižením, pečujících osob a dlouhodobě nezaměstnaných. do 10. 6. 2021 od 19. 11. 2019
1. Kromě veřejně prospěšných služeb uvedených v článku II. Zakládací listiny, společnost vykonává i doplňkovou činnost, o jejímž předmětu a rozsahu rozhoduje správní rada. 2. Doplňkovou činnost lze vykonávat pouze za předpokladu, že touto činností bude dosaženo účinnějšího využití kapacit (majetku) společnosti. 3. Doplňkovou činností nesmí být ohrožena kvalita, rozsah nebo dostupnost společností poskytovaných veřejně prospěšných služeb. 4. Veškerý zisk získaný z doplňkových činností musí být využit na zkvalitnění nebo rozšíření obecně prospěšných služeb společnosti. do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 Živnostenského zákona do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016
Výroba školních a kancelářských potřeb, kromě výrobků z papíru, výroba bižuterie, kartáčnického a konfekčního zboží, deštníků, upomínkových předmětů do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016
Velkoobchod a maloobchod do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016
Ubytovací služby do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016
Pronájem a půjčování věcí movitých do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016
Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016
Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016
Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí. do 10. 6. 2021 od 15. 6. 2016
Činnost sociálního podniku je tedy zaměřena na řešení otázek zaměstnanosti, sociálního začleňování a místního rozvoje. Organizace naplňuje principy sociálního podniku následujícím způsobem: - Zaměstnává zejména osoby se zdravotním postižením, osoby pečující o blízkého se zdravotním postižením a další osoby dlouhodobě znevýhodněným na trhu práce (55+, absolventi bez praxe, rodiče po mateřské dovolené) a jinak sociálně znevýhodnění občané). Po díl jejich pracovních úvazků tvoří min. 30% přepočtených úvazků z celkového počtu zaměstnanců. - Podporuje profesní a osobnostní růst svých zaměstnanců se zvláštním zřetelem k potřebám zaměstnanců se znevýhodněním. - Podněcuje zaměstnance k účasti na chodu společnosti. Zaměstnanci mají možnost vyjadřovat se ke strategii podniku, jsou informováni o dění v podniku, výsledcích hospodaření a naplňování veřejně prospěšných cílů. - Využívá přednostně místní zdroje, uspokojuje přednostně místní potřeby a přispívá k místnímu rozvoji. V rámci komunitního plánování se podílí na naplňování řady opatření a řešení regionálních problémů tím, že zaměstnává přednostně místní obyvatele a slu žby poskytuje zejména občanům z regionu. - Reinvestuje min. 51% zisku zpět do rozvoje sociálního podniku a na naplňování obecně prospěšných cílů. Reinvestice jsou využívány zejména k vytváření nových a zajištění stávajících pracovních míst pro osoby se znevýhodněním, k profesnímu a osobnostnímu rozvoji zaměstnanců, k vytvoření zázemí pro nové zaměstnance, ke zvyšování kvalifikace zaměstnanců, nákupu nových technologií souvisejících se zaváděním nových služeb a produktů podniku, do plnění obecně prospěšného cíle organizace a k vytváření rezerv pr o další rozvoj organizace. - Aplikuje zásady environmentální výroby a spotřeb (šetření materiálem, dodržování zásad environmentálně šetrného úřadování a provozu. - Spolupracuje s místními i regionálními subjekty, zejména s úřadem práce, obcemi, poskytovateli sociálních služeb, NNO, školami, ostatními podniky nebo sociálními podniky v regionu . od 18. 10. 2022
Pracovní rehabilitace handicapovaných s cílem získat a upevnit pracovní návyky v přirozeném sociálním prostředí. od 23. 3. 2016
Vytváření podmínek pro možnost pracovního uplatnění osob se zdravotním postižením, pečujících osob a dalších skupin občanů ohrožených sociálním vyloučením formou sociálního podnikání. od 23. 3. 2016
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením, pečujících osob a dalších skupin občanů ohrožených sociálním vyloučením formou sociálního podnikání. od 23. 3. 2016
Základní kapitál
vklad 1 000 Kč
od 23. 3. 2016ředitel
První vztah: 23. 3. 2016
vznik funkce: 23. 3. 2016
Damilská 172, Tetín, 266 01, Česká republika
ředitel, Zakladatel
Květnová 109, Vráž, 267 11
předsedkyně
Foersterova 2413, Kladno, 272 01
člen RV
Karlínské náměstí 59/12, Praha 8 Karlín, 186 00
Ředitel je statutárním orgánem ústavu a zastupuje ústav samostatně v plném rozsahu.
od 23. 3. 2016Člen správní rady
První vztah: 14. 5. 2021
vznik členství: 1. 3. 2021
Laudova 1005/22, Praha, 163 00, Česká republika
člen správní rady
První vztah: 24. 5. 2020
vznik členství: 23. 3. 2016
Zámecká 249, Jistebnice, 391 33, Česká republika
předsedkyně Výboru Sdružení
Karlínské náměstí 59/12, Praha 8 Karlín, 186 00
člen RV
Karlínské náměstí 59/12, Praha 8 Karlín, 186 00
člen správní rady
Květnová 109, Vráž, 267 11
předseda správní rady
První vztah: 23. 3. 2016
vznik členství: 23. 3. 2016
vznik funkce: 23. 3. 2016
Šromova 871/2, Praha, 198 00, Česká republika
členka Výboru Sdružení
Karlínské náměstí 59/12, Praha 8 Karlín, 186 00
předseda správní rady
Květnová 109, Vráž, 267 11
člen správní rady
První vztah: 23. 3. 2016 - Poslední vztah: 24. 5. 2020
vznik členství: 23. 3. 2016
Táboritská 1084/15, Praha, 130 00, Česká republika
člen správní rády
První vztah: 23. 3. 2016 - Poslední vztah: 14. 5. 2021
vznik členství: 23. 3. 2016
zánik členství: 1. 3. 2021
Gruzínská 1912/10, Svitavy, 568 02, Česká republika
První vztah: 7. 4. 2021
Květnová 109, Vráž, 267 11
Další 4 vztahy k tomuto subjektu
člen správní rady
Zámecká 249, Jistebnice, 391 33, Česká republika
Zakladatel, ředitel
Damilská 172, Tetín, 266 01, Česká republika
předseda správní rady
Šromova 871/2, Praha, 198 00, Česká republika
člen správní rady
Zaječov 248, 267 63, Česká republika
První vztah: 8. 1. 2017 - Poslední vztah: 7. 4. 2021
Květnová 109, Vráž, 267 11
První vztah: 23. 3. 2016 - Poslední vztah: 8. 1. 2017
Květnová 109, Vráž, 267 11
vznik první živnosti: 23. 3. 2016
Hostinská činnost | |
---|---|
Druh | živnost řemeslná |
Vznik oprávnění | 11. 9. 2019 | Pekařství, cukrářství |
Druh | živnost řemeslná |
Vznik oprávnění | 17. 7. 2019 | Silniční motorová doprava - osobní provozovaná vozidly určenými pro přepravu nejvýše 9 osob včetně řidiče |
Druh | živnost koncesovaná |
Vznik oprávnění | 12. 4. 2019 | Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona |
Obory činnosti |
|
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 23. 3. 2016 |
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.