Sociální podnik Klubák, z.ú.

Firma Sociální podnik Klubák, z.ú., ústav. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou U 387, Městský soud v Praze. Její základní kapitál je ve výši 1 000 Kč.

Základní údaje o subjektu

IČ:

04867271

Sídlo:

Květnová 80, Vráž, 267 11

Právní forma:

Ústav

Datum vzniku:

23. 3. 2016

DIČ:

CZ04867271

Aktuální kontaktní údaje Sociální podnik Klubák, z.ú.

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Neziskové instituce sloužící domácnostem, národní soukromé
velikostní kat. dle počtu zam. 10 - 19 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
107 Výroba pekařských, cukrářských a jiných moučných výrobků
32 Ostatní zpracovatelský průmysl
471 Maloobchod v nespecializovaných prodejnách
4939 Ostatní pozemní osobní doprava j. n.
559 Ostatní ubytování
561 Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních
73110 Činnosti reklamních agentur
772 Pronájem a leasing výrobků pro osobní potřebu a převážně pro domácnost
855 Ostatní vzdělávání
8899 Ostatní ambulantní nebo terénní sociální služby j. n.
9002 Podpůrné činnosti pro scénická umění
94996 Činnosti organizací na ochranu a zlepšení postavení etnických, menšinových a jiných speciálních skupin

Obchodní rejstřík

Spisová značka

U 387, Městský soud v Praze

Obchodní firma

Klubák sociální podnik, z.ú. od 23. 3. 2016

Právní forma

Ústav od 23. 3. 2016

adresa

Květnová 80
Vráž 26711 od 14. 5. 2021

adresa

Květnová 109
Vráž 26711 do 14. 5. 2021 od 23. 3. 2016

Předmět podnikání

1. Kromě veřejně prospěšných služeb uvedených v článku II. Zakládací listiny, podnik vykonává i doplňkovou činnost, o jejímž předmětu a rozsahu rozhoduje správní rada. 2. Doplňkovou činnost lze vykonávat pouze za předpokladu, že touto činností bude dosaženo účinnějšího využití kapacit (majetku) podniku. 3. Doplňkovou činností nesmí být ohrožena kvalita, rozsah nebo dostupnost podniku poskytovaných veřejně prospěšných služeb. 4. Veškerý zisk získaný z doplňkových činností musí být využit na zkvalitnění nebo rozšíření obecně prospěšných služeb podniku. od 19. 11. 2019

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 Živnostenského zákona: 7/ Výroba potravinářských a škrobárenských výrobků 41/ Výroba školních a kancelářských potřeb, kromě výrobků z papíru, výroba bižuterie, kartáčnického a konfekčního zboží, deštníků, upomínkových předmětů 48/ Velkoobchod a maloobchod 50/ Údržba motorových vozidel a jejich příslušenství 55/ Ubytovací služby 59/ Pronájem a půjčování věcí movitých 66/ Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení 70/ Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy 72/ Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti 73/ Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí. 75/ Praní pro domácnost, žehlení, opravy a údržba oděvů, bytového textilu a osobního zboží 76/ Poskytování technických služeb 79/ Poskytování služeb pro rodinu a domácnost od 19. 11. 2019

Živnosti koncesované: 7/ Silniční motorová doprava - osobní provozovaná vozidly určenými pro přepravu nejvýše 9 osob včetně řidiče od 19. 11. 2019

Živnosti řemeslné: 4/ Pekařství, cukrářství 39/ Hostinská činnost od 19. 11. 2019

Sociální podnik Klubák, z.ú. byl založen NNO Klubíčko Beroun z.ú. (poskytovatelem registrovaných sociálních služeb) V SP Klubák nachází pracovní uplatnění přednostně dospělí se zdravotním postižením z našeho regionu a také klienti Klubíčka, kteří prošli sociálními službami a tréninkovým pracovištěm a (vy)klubali se natolik, že již zvládnou pracovní povinnosti a mohou b ýt zaměstnáni na chráněných pracovních místech. Odtud pochází název našeho podniku. Sociální podnik Klubák, z.ú.: - je nezisková, transparentní a veřejně prospěšná organizace, která se v rámci své činnosti orientuje na řešení otázek zaměstnanosti, sociálního začleňování a místního rozvoje a funguje na principech sociálního podnikání tj. konceptu trojího prospěchu - ekonomického, sociálního, environmentálního, - vytváří chráněná pracovní místa pro zaměstnance se zdravotním postižením a nabízí pracovní uplatnění osobám dlouhodobě pečujícím o blízkého se zdravotním postižením a jiným osobám dlouhodobě znevýhodněným na trhu práce (55+, absolventi bez praxe, rodiče po mateřské dovolené) a jinak sociálně znevýhodnění občané z regionu Berounsko, Hořovicko, Praha Západ a Kladno, - se zavazuje zaměstnávat minimálně 51% procent přepočtených úvazků osob se zdravotním postižením a minimálně 10% přepočtených úvazků osob s jiným sociálním znevýhodněním z celkového počtu zaměstnanců, - se zavazuje minimálně 51% procent zisku z účasti na trhu reinvestovat přednostně do rozvoje Sociálního podniku Klubák, z.ú. tak, aby byl naplněn obecně prospěšný cíl podniku - udržet a trvale rozvíjet pracovní pozice a pracovní potenciál osob se zdravot ním postižením, pečujících osob a dlouhodobě nezaměstnaných. do 10. 6. 2021 od 19. 11. 2019

1. Kromě veřejně prospěšných služeb uvedených v článku II. Zakládací listiny, společnost vykonává i doplňkovou činnost, o jejímž předmětu a rozsahu rozhoduje správní rada. 2. Doplňkovou činnost lze vykonávat pouze za předpokladu, že touto činností bude dosaženo účinnějšího využití kapacit (majetku) společnosti. 3. Doplňkovou činností nesmí být ohrožena kvalita, rozsah nebo dostupnost společností poskytovaných veřejně prospěšných služeb. 4. Veškerý zisk získaný z doplňkových činností musí být využit na zkvalitnění nebo rozšíření obecně prospěšných služeb společnosti. do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 Živnostenského zákona do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016

Výroba školních a kancelářských potřeb, kromě výrobků z papíru, výroba bižuterie, kartáčnického a konfekčního zboží, deštníků, upomínkových předmětů do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016

Velkoobchod a maloobchod do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016

Ubytovací služby do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016

Pronájem a půjčování věcí movitých do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016

Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016

Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti do 19. 11. 2019 od 15. 6. 2016

Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí. do 10. 6. 2021 od 15. 6. 2016

Předmět činnosti

Činnost sociálního podniku je tedy zaměřena na řešení otázek zaměstnanosti, sociálního začleňování a místního rozvoje. Organizace naplňuje principy sociálního podniku následujícím způsobem: - Zaměstnává zejména osoby se zdravotním postižením, osoby pečující o blízkého se zdravotním postižením a další osoby dlouhodobě znevýhodněným na trhu práce (55+, absolventi bez praxe, rodiče po mateřské dovolené) a jinak sociálně znevýhodnění občané). Po díl jejich pracovních úvazků tvoří min. 30% přepočtených úvazků z celkového počtu zaměstnanců. - Podporuje profesní a osobnostní růst svých zaměstnanců se zvláštním zřetelem k potřebám zaměstnanců se znevýhodněním. - Podněcuje zaměstnance k účasti na chodu společnosti. Zaměstnanci mají možnost vyjadřovat se ke strategii podniku, jsou informováni o dění v podniku, výsledcích hospodaření a naplňování veřejně prospěšných cílů. - Využívá přednostně místní zdroje, uspokojuje přednostně místní potřeby a přispívá k místnímu rozvoji. V rámci komunitního plánování se podílí na naplňování řady opatření a řešení regionálních problémů tím, že zaměstnává přednostně místní obyvatele a slu žby poskytuje zejména občanům z regionu. - Reinvestuje min. 51% zisku zpět do rozvoje sociálního podniku a na naplňování obecně prospěšných cílů. Reinvestice jsou využívány zejména k vytváření nových a zajištění stávajících pracovních míst pro osoby se znevýhodněním, k profesnímu a osobnostnímu rozvoji zaměstnanců, k vytvoření zázemí pro nové zaměstnance, ke zvyšování kvalifikace zaměstnanců, nákupu nových technologií souvisejících se zaváděním nových služeb a produktů podniku, do plnění obecně prospěšného cíle organizace a k vytváření rezerv pr o další rozvoj organizace. - Aplikuje zásady environmentální výroby a spotřeb (šetření materiálem, dodržování zásad environmentálně šetrného úřadování a provozu. - Spolupracuje s místními i regionálními subjekty, zejména s úřadem práce, obcemi, poskytovateli sociálních služeb, NNO, školami, ostatními podniky nebo sociálními podniky v regionu . od 18. 10. 2022

Pracovní rehabilitace handicapovaných s cílem získat a upevnit pracovní návyky v přirozeném sociálním prostředí. od 23. 3. 2016

Vytváření podmínek pro možnost pracovního uplatnění osob se zdravotním postižením, pečujících osob a dalších skupin občanů ohrožených sociálním vyloučením formou sociálního podnikání. od 23. 3. 2016

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením, pečujících osob a dalších skupin občanů ohrožených sociálním vyloučením formou sociálního podnikání. od 23. 3. 2016

Kapitál

Základní kapitál

vklad 1 000 Kč

od 23. 3. 2016

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Alena Pecková

ředitel

První vztah: 23. 3. 2016

vznik funkce: 23. 3. 2016

Damilská 172, Tetín, 266 01, Česká republika

Další 3 vztahy k této osobě

Ředitel je statutárním orgánem ústavu a zastupuje ústav samostatně v plném rozsahu.

od 23. 3. 2016

Další vztahy firmy Sociální podnik Klubák, z.ú.

3 fyzické osoby

Martina Lišková

Člen správní rady

První vztah: 14. 5. 2021

vznik členství: 1. 3. 2021

Laudova 1005/22, Praha, 163 00, Česká republika

Marie Havlíčková

člen správní rady

První vztah: 24. 5. 2020

vznik členství: 23. 3. 2016

Zámecká 249, Jistebnice, 391 33, Česká republika

Další 3 vztahy k této osobě

Bc. Martina Smolíková

předseda správní rady

První vztah: 23. 3. 2016

vznik členství: 23. 3. 2016

vznik funkce: 23. 3. 2016

Šromova 871/2, Praha, 198 00, Česká republika

Další 2 vztahy k této osobě

Historické vztahy

Marie Havlíčková

člen správní rady

První vztah: 23. 3. 2016 - Poslední vztah: 24. 5. 2020

vznik členství: 23. 3. 2016

Táboritská 1084/15, Praha, 130 00, Česká republika

Bc. Martina Čížková, DiS.

člen správní rády

První vztah: 23. 3. 2016 - Poslední vztah: 14. 5. 2021

vznik členství: 23. 3. 2016

zánik členství: 1. 3. 2021

Gruzínská 1912/10, Svitavy, 568 02, Česká republika

Klubíčko Beroun, z.ú.

První vztah: 7. 4. 2021

Květnová 109, Vráž, 267 11

Další 4 vztahy k tomuto subjektu

Klubíčko Beroun, z.ú.

První vztah: 8. 1. 2017 - Poslední vztah: 7. 4. 2021

Květnová 109, Vráž, 267 11

Klubíčko Beroun, z.ú.

První vztah: 23. 3. 2016 - Poslední vztah: 8. 1. 2017

Květnová 109, Vráž, 267 11

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 23. 3. 2016

Živnosti

Hostinská činnost
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 11. 9. 2019
Pekařství, cukrářství
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 17. 7. 2019
Silniční motorová doprava - osobní provozovaná vozidly určenými pro přepravu nejvýše 9 osob včetně řidiče
Druh živnost koncesovaná
Vznik oprávnění 12. 4. 2019
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Výroba potravinářských a škrobárenských výrobků
  • Výroba školních a kancelářských potřeb, kromě výrobků z papíru, výroba bižuterie, kartáčnického a konfekčního zboží, deštníků, upomínkových předmětů
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Údržba motorových vozidel a jejich příslušenství
  • Ubytovací služby
  • Pronájem a půjčování věcí movitých
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
  • Praní pro domácnost, žehlení, opravy a údržba oděvů, bytového textilu a osobního zboží
  • Poskytování technických služeb
  • Poskytování služeb pro rodinu a domácnost
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 23. 3. 2016
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).