25882643
28. října 1761, Frýdek-Místek, 738 01
Společenství vlastníků jednotek
10. 7. 2001
institucionální sektor | Příjemci ostatních transferů |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | Neuvedeno |
6820 | Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí |
S 565, Krajský soud v Ostravě
1. Předmětem činnosti společenství je správa,provoz a opravy společných částí domu,vymezených způsobem stanoveným v zákoně (dále jen "správa domu)a zabezpečování dalších činností spojených s provozem domu. do 27. 2. 2015 od 10. 7. 2001
2. Správou domu se rozumí: -zajišťování provozu domu a pozemku včetně technických zařízení a společných částí technických sítí, a to tak, aby společné části domu byly provozuschopné a sloužily k jejich řádnému užívání a k řádnému užívání bytů a nebytových prostorů v domě, - zajišťování oprav a rekonstrukcí společných částí domu včetně havarijní údržby, -zajišťování protipožárního zabezpečení domu a jeho revize a opravy, zajišťování revizí a oprav rozvodů plynu,rozvodů elektrické energie,svislých a vodorovných rozvodů vody a odvodů odpadních vod,rozvodů tepla a teplé užitkové vody a provozu radiátorů ústředního vytápění,vzduchotechniky,výtahů,společné televizní a rozhlasové antény a ostatních systémů k příjmu a rozvodu televizního a rozhlasového signálu,elektrických sdělovacích zařízení v domě a hromosvodů - zajišťování revizí a oprav domovní kotelny či výměníkové stanice - zajišťování prohlídek a čištění komínů, - plnění dalších povinností,pokud vyplývají nebo vyplynou vlastníkům jednotek ze zvláštních právních předpisů v souvislosti s jejich spoluvlastnictvím ke společným částem domu, - zajišťování administrativní a operativně technické činnosti spojené se správou domu a vedení příslušné technické a provozní dokumentace k domu, - vybírání příspěvků od vlastníků jednotek na náklady spojené se správou společných částí domu a pozemku,poopřípadě dalších,pokud jsou tyto příspěvky z rozhodnutí vlastníků vybírány, -zajišťování vedení evidence plateb vlastníků jednotek na náklady spojené se správou společných částí domu a pozemku,popřípadě o dalších prostředcích,které jsou z rozhodnutí vlastníků vybírány, -vedení evidence nákladů vzniklých se zajišťováním správy domu, - vedení přehledu všech ostatních nákladů vztahujících se k domu a pozemku, - zřízení účtu u banky a hospodaření s peněžními prostředky vlastníků jednotek,svěřených společenství na úhradu nákladů spojených se správou a provozem společných částí domu, s povinností oprávněných osob s nimi disponovat s péči řádného správce cizího majetku a podle pokynů schválených vlastníky, - vedení účetnictví domu podle zákona č.563/1991 sb.,o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů,s odděleným účtováním na jednotlivé jednotky(byty a nebytové prostory) a sledování nákladů a výnosů v příslušném účetním období do 27. 2. 2015 od 10. 7. 2001
3. Na základě pověření všech vlastníků jednotek zajišťuje společenství pojištění jednotlivých jednotek a k nim příslušejících podílů na společných částech domu s odpovědností za dodržení předepsaných termínů jednotlivých plateb pojistného za ty vlastníky jednotek, kteří společenství včas poskytnou peněžní prostředky k úhradě pojistného. do 27. 2. 2015 od 10. 7. 2001
4. Na základě pověření vlastníků jednotek zajišťuje společenství - plnění poskytovaná s užíváním bytů a nebytových prostorů a společných částí domu (dále jen "služby"), s výjimkou tech, která si zajišťují vlastníci jednotek od dodavatele přímo (např. dodávka elektrické energie nebo plynu do jednotlivých bytů a nebytových prostorů), - dodávky elektrické energie a vody, případně plynu a odvádění odpadních vod pro společné částí domu, - dodávky vody a odvádění odpadních vod pro jednotlivé jednotky, - dodávky tepla a teplé užitkové vody z centrálního zdroje umístěného v domě, případně od dodavatele tepla ze zdroje umístěného mimo dům, - další povinností, které vyplynou pro vlastníky jednotek, případně pro společenství ze zvláštních právních předpisů. do 27. 2. 2015 od 10. 7. 2001
5. Předmětem činnosti společenství může být dále v případech,kdy společenství zajišťuje služby, - vybírání záloh na úhradu za služby od vlastníků jednotek, - vedení potřebné evidence plateb vlastníků jednotek na zálohy na úhrawdu za služby, - zřízení účtu u banky a hospodaření s peněžními prostředky svěřenými vlastníky jednotek formou záloh na úhradu za služby, - vyúčtování zálohových plateb na úhradu za služby pro jednotlivé vlastníky jednotek, - provozování technických zařízení v domě, která slouží i jiným subjektům, s povinností osob, ktekrým je svěřena jejich obsluha,disponovat s nimi s péči řádného správce majetku a podle pokynů schválených shromážděním vlastníků jednotek do 27. 2. 2015 od 10. 7. 2001
6. Společenství je oprávněno sjednat smlouvu o zástavním právu k jednotce, včetně příslušného spoluvlastnického podílu na společných částech domu, k zajištění pohledávek vyplývajících z úvěru poskytnutého na náklady spojené se správou domu, a to se souhlasem vlastníka jednotky. do 27. 2. 2015 od 10. 7. 2001
Předseda výboru
První vztah: 5. 1. 2023
vznik funkce: 10. 7. 2001
28. října 1761, Frýdek-Místek, 738 01, Česká republika
člen výboru
První vztah: 27. 2. 2015
vznik členství: 18. 2. 2015
28. října 1761, Frýdek-Místek, 738 01, Česká republika
Místopředseda
První vztah: 10. 7. 2001
vznik funkce: 10. 7. 2001
28.října 1761, Frýdek-Místek, 738 02, Česká republika
Člen výboru
První vztah: 10. 7. 2001 - Poslední vztah: 27. 2. 2015
vznik funkce: 10. 7. 2001
zánik funkce: 10. 7. 2003
28.října 1761, Frýdek-Místek, 738 02, Česká republika
Předseda výboru
První vztah: 10. 7. 2001 - Poslední vztah: 5. 1. 2023
vznik funkce: 10. 7. 2001
28.října 1761, Frýdek-Místek, 738 02, Česká republika
Za společenství jedná navenek samostatně kterýkoli člen výboru. Jde-li o písemné právní jednání, musí být podepsáno alespoň dvěma členy výboru.
od 27. 2. 2015Způsob jednání za společenství: Za výbor jedná navenek předseda výboru nebo výborem písemně pověřený člen výboru. Je-li pro právní úkon zapotřebí písemná forma, je nezbytný podpis předsedy a dalšího člena výboru.
do 27. 2. 2015 od 10. 7. 2001
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.