25875361
Zahradní 1171/25, Hlučín, 748 01
Společenství vlastníků jednotek
3. 4. 2001
institucionální sektor | Příjemci ostatních transferů |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | Neuvedeno |
6820 | Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí |
S 320, Krajský soud v Ostravě
1. Předmětem činnosti společenství je správa, provoz a opravy společných částí domu, vymezených způsobem stanoveným v zákoně, (dále jen "správa domu") a zabezpečování dalších činností spojených s provozem domu. do 10. 2. 2017 od 3. 4. 2001
2. Správou domu se rozumí zejména: a) zajišťování provozu domu a pozemku včetně technických sítí, a to tak, aby společné části domu byly provozuschopné a sloužily k jejich řádnému užívání a k řádnému užívání bytů a nebytových prostorů v domě, b) zajišťování oprav a rekonstrukcí společných částí domu včetně havarijní údržby, c) zajišťování protipožárního zabezpečení domu a jeho revize a opravy, d) zajišťování revizí a oprav rozvodů elektrické energie, svislých a vodorovných rozvodů vody a odvodů odpadních vod, rozvodů tepla a teplé užitkové vody a provozu radiátorů ústředního vytápění, vzduchotechniky, výtahů, společné televizní a rozhlasové antény a ostatních systémů k příjmu a rozvodu televizního a rozhlasového signálu, elektrických sdělovacích zařízení v domě a hromosvodů, e) zajišťování revizí a oprav domovní kotelny či výměníkové stanice, f) zajišťování prohlídek a čištění komínů, g) plnění dalších povinností, pokud vyplývají nebo vyplynou vlastníkům jednotek ze zvláštních právních předpisů v souvislosti s jejich spoluvlastnictvím ke společným částem domu, h) zajišťování administrativní a operativně technické činnosti spojené se správou domu a pozemku a vedení příslušné technické a provozní dokumentace k domu, i) vybírání příspěvků od vlastníků jednotek na náklady spojené se správou společných částí domu a pozemku, popřípadě o dalších prostředcích, které jsou z rozhodnutí vlastníků jednotek vybírány, j) zajišťování vedení evidence plateb vlastníků jednotek na náklady spojené se správou společných částí domu a pozemku, popřípadě o dalších prostředcích, kterou jsou z rozhodnutí vlastníků jednotek vybírány, k) vedení evidence nákladů vzniklých se zajišťováním správy domu, l) vedení přehledu všech ostatních nákladů vztahujících se k domu a pozemku, m) zřízení účtu u banky a hospodaření s peněžními prostředky vlastníků jednotek, svěřených společenství na úhradu nákladů spojených se správou a provozem společných částí domu, s povinností oprávněných osob s nimi disponovat s péčí řádného správce cizího majetku a podle pokynů schválených vlastníky jednotek, n) vedení účetnictví domu podle zákona č.563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, s odděleným účtováním na jednotlivé jednotky (byty a nebytové prostory) a sledování nákladů a výnosů v příslušném účetním období. do 10. 2. 2017 od 3. 4. 2001
3. Na základě pověření všemi vlastníky jednotek zajišťuje společenství pojištění domu. do 10. 2. 2017 od 3. 4. 2001
4. Na základě rozhodnutí pověření vlastníky jednotek zajišťuje společenství. a) plnění poskytovaná s užíváním bytů a nebytových prostorů a společných částí domu (dále jen "služby"), s výjimkou těch, která si zajišťují vlastníci jednotek od dodavatele přímo (např. dodávka elektrické energie nebo plynu do jednotlivých bytů a nebytových prostorů), b) dodávky elektrické energie a vody, případně plynu a odvádění odpadních vod pro společné části domu, c) dodávky vody a odvádění odpadních vod pro jednotlivé jednotky, d) dodávky tepla a teplé užikové vody z centrálního zdroje umístěného v domě, případně od dodavatele tepla ze zdroje umístěného mimo dům, e) další povinnosti, které vyplynou pro vlastníky jednotek, případně pro společenství ze zvláštních právních předpisů. do 10. 2. 2017 od 3. 4. 2001
5. Předmětem činnosti společenství může být dále v případech, kdy společenství zajišťuje služby a) vybírání záloh na úhradu za služby od vlastníků jednotek, b) vedení potřebné evidence plateb vlastníků jednotek na zálohy na úhradu za služby, c) zřízení účtu u banky a hospodaření s peněžními prostředky svěřenými vlastníky jednotek formou záloh na úhradu za služby, d) vyúčtování zálohových plateb na úhradu za služby pro jednotlivé vlastníky jednotek, e) provozování technických zařízení v domě, která slouží i jiným subjektům, s povinností osob, kterým je svěřena jejich obsluha, disponovat s nimi s péčí řádného správce majetku a podle pokynů schválených shromážděním vlastníků jednotek. do 10. 2. 2017 od 3. 4. 2001
6. Společenství je oprávněno sjednat smlouvu o zástavním právu k jednotce, včetně příslušného spoluvlastnického podílu na společných částech domu, k zajištění pohledávek vyplývajících z úvěru poskytnutého na náklady spojené se správou domu, a to se souhlasem vlastníka jednotky. do 10. 2. 2017 od 3. 4. 2001
předseda společenství vlastníků
První vztah: 10. 2. 2017
vznik funkce: 9. 12. 2016
Zahradní 1171/25, Hlučín, 748 01, Česká republika
pověřený vlastník
První vztah: 22. 2. 2016 - Poslední vztah: 10. 2. 2017
zánik funkce: 21. 3. 2016
Zahradní 1171/25, Hlučín, 748 01, Česká republika
pověřený vlastník
První vztah: 22. 2. 2016 - Poslední vztah: 10. 2. 2017
zánik funkce: 21. 3. 2016
Zahradní 1171/25, Hlučín, 748 01, Česká republika
pověřený vlastník
První vztah: 3. 5. 2012 - Poslední vztah: 22. 2. 2016
Zahradní 1171/25, Hlučín, 748 01, Česká republika
místopředseda výboru
První vztah: 12. 5. 2009 - Poslední vztah: 3. 5. 2012
Zahradní 1171/25, Hlučín, 748 01, Česká republika
místopředseda výboru
První vztah: 3. 4. 2001 - Poslední vztah: 12. 5. 2009
Zahradní 1171/25, Hlučín, Česká republika
předseda výboru
První vztah: 3. 4. 2001 - Poslední vztah: 3. 5. 2012
Zahradní 1171/25, Hlučín, Česká republika
členka
První vztah: 3. 4. 2001 - Poslední vztah: 3. 5. 2012
Zahradní 1171/25, Hlučín, Česká republika
Za společenství jedná navenek jeho předseda. Zastupuje společenství ve všech záležitostech samostatně.
od 10. 2. 2017Za výbor jedná navenek předseda výboru nebo výborem písemně pověřený člen výboru. Je-li pro právní úkon zapotřebí písemná forma, je nezbytný podpis předsedy a dalšího člena výboru.
do 3. 5. 2012 od 3. 4. 2001První vztah: 10. 2. 2017 - Poslední vztah: 4. 7. 2019
vznik funkce: 9. 12. 2016
zánik funkce: 30. 4. 2019
Zahradní 1171/25, Hlučín, 748 01, Česká republika
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.