Tomáš Hrazdira

Základní údaje o subjektu

IČ:

75381923

Právní forma:

Fyzická osoba podnikající dle jiných zákonů než živnostenského a zákona o zemědělství

Datum vzniku:

7. 4. 2010

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Osoby stejného jména

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Osoby samostatně výdělečně činné
velikostní kat. dle počtu zam. Bez zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

00 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
11010 Destilace, rektifikace a míchání lihovin
56100 Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních
66220 Činnosti zástupců pojišťovny a makléřů
73110 Činnosti reklamních agentur
74100 Specializované návrhářské činnosti
82110 Univerzální administrativní činnosti

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 7. 4. 2010

Živnosti

Prodej lihovin
Druh živnost koncesovaná
Vznik oprávnění 25. 4. 2014
Hostinská činnost
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 19. 12. 2011
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy
  • Zprostředkování obchodu a služeb
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 7. 4. 2010
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).