TRIO-BOPP HOLDING a.s.

Firma TRIO-BOPP HOLDING a.s., akciová společnost. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou B 17604, Městský soud v Praze. Její základní kapitál je ve výši 30 000 000 Kč.

Základní údaje o subjektu

IČ:

24173924

Sídlo:

Pržno 155, 739 11

Právní forma:

Akciová společnost

Datum vzniku:

26. 10. 2011

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Národní soukromé nefinanční podniky
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

43120 Příprava staveniště
55 Ubytování
63910 Činnosti zpravodajských tiskových kanceláří a agentur
6820 Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí
70100 Činnosti vedení podniků
7490 Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n.
77290 Pronájem a leasing ostatních výrobků pro osobní potřebu a převážně pro domácnost
79110 Činnosti cestovních agentur
82110 Univerzální administrativní činnosti
855 Ostatní vzdělávání
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel
J Informační a komunikační činnosti

Obchodní rejstřík

Spisová značka

B 17604, Městský soud v Praze

Obchodní firma

TRIO-BOPP GAME a.s. do 26. 3. 2024 od 26. 10. 2011

Právní forma

Akciová společnost od 26. 10. 2011

adresa

155
Pržno 73911 od 30. 8. 2018

adresa

Primátorská 296/38
Praha 18000 do 30. 8. 2018 od 26. 10. 2011

Předmět podnikání

Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti od 26. 3. 2024

Zprostředkování obchodu a služeb od 26. 3. 2024

Velkoobchod a maloobchod od 26. 3. 2024

Ubytovací služby od 26. 3. 2024

Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály od 26. 3. 2024

Činnost informačních a zpravodajských kanceláří od 26. 3. 2024

Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí od 26. 3. 2024

Pronájem a půjčování věcí movitých od 26. 3. 2024

Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků od 26. 3. 2024

Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy od 26. 3. 2024

Provozování cestovní agentury a průvodcovská činnost v oblasti cestovního ruchu od 26. 3. 2024

Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti od 26. 3. 2024

Poskytování služeb pro právnické osoby a svěřenské fondy od 26. 3. 2024

provozování výherních hracích přístrojů podle zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách do 30. 8. 2018 od 27. 12. 2011

výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona do 29. 2. 2024 od 26. 10. 2011

Ostatní skutečnosti

Obchodní korporace se podřídila zákonu jako celku postupem podle § 777 odst. 5 zákona č.90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech. od 24. 9. 2014

Valná hromada schválila zvýšení základního kapitálu společnosti TRIO-BOPP GAME a.s. takto: 1. Základní kapitál společnosti se zvýší o částku 20.000.000,- Kč. Upisování akcií nad částku navrhovaného zvýšení základního kapitálu se nepřipouští. 2. Na zvýšení základního kapitálu bude upsáno 200 kusů kmenových listinných akcií společnosti o jmenovité hodnotě 100.000,- Kč znějících na jméno, které nebudou kótované, dále též jen "Akcie". 3. Všichni akcionáři společnosti se přednostního práva akcionářů na upisování akcií dle ustanovení § 204a odst. 7 obchodního zákoníku vzdali prohlášením učiněným na valné hromadě. 4. Upsání všech Akcií bude nabídnuto určitému zájemci - společnosti "TRIO-BOPP, s.r.o.", se sídlem Staré Město, Na zbytkách 83, PSČ 738 27, IČ 633 21 734, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, číslo vložky 13244 (dále jen "TRIO-BOPP, s.r.o." nebo jen "určitý zájemce"). 5. Akcie je možno upsat v sídle společnosti TRIO-BOPP GAME a.s. v Praze, Primátorská 296/38, PSČ 180 00, v pracovních dnech od 8,00 do 16,00 hodin. Lhůta pro upsání Akcií činí dva měsíce a počíná běžet dnem doručení návrhu smlouvy o upsání akcií určitému zájemci. 6. Určitý zájemce upisuje Akcie ve smlouvě o upsání akcií, kterou uzavírá se společností. Smlouva o upsání akcií musí mít písemnou formu, podpisy musí být úředně ověřeny. Smlouva o upsání akcií musí obsahovat alespoň náležitosti uvedené v § 205 odst. 3 obchodního zákoníku. 7. Počátek běhu lhůty k upsání Akcií sdělí společnosti TRIO-BOPP GAME a.s. určitému zájemci písemným oznámením zaslaným doporučeným dopisem nebo předaným určitému zájemci osobně proti podpisu, přičemž nedílnou součástí oznámení musí být návrh smlouvy o upsání akcií. Společnost je tak povinna učinit nejpozději do jednoho týdne ode dne zápisu tohoto rozhodnutí valné hromady do obchodního rejstříku vedeného Městským soudem v Praze. 8. Emisní kurs upsaných Akcií je shodný s jejich jmenovitou hodnotou, tzn. 1 akcie o jmenovité hodnotě 100.000,- Kč bude upsána emisním kursem 100.000,- Kč. 9. Emisní kurs upsaných Akcií bude splacen peněžitým vkladem. Peněžitý vklad je určitý zájemce jako upisovatel povinen splatit takto: - 30 % peněžitého vkladu je určitý zájemce povinen splatit nejpozději ve lhůtě dvou měsíců ode dne upsání akcií, a to složením na zvláštní účet společnosti číslo 216914141/2700 vedený u společnosti UniCredit Bank Czech Republic, a.s., který za tím účelem společnost otevřela na své jméno. Dle ustanovení § 204 odst. 2 obchodního zákoníku banka nesmí umožnit společnosti disponovat se splaceným vkladem vloženým na tento účet před zápisem zvýšení základního kapitálu do obchodního rejstříku. - zbývající část peněžitého vkladu je určitý zájemce povinen splatit nejpozději do jednoho roku ode dne upsání akcií. 10. Představenstvo společnosti je povinno do třiceti dnů ode dne přijetí tohoto rozhodnutí podat návrh na zápis tohoto rozhodnutí do obchodního rejstříku. do 6. 1. 2012 od 27. 12. 2011

Kapitál

Základní kapitál

vklad 30 000 000 Kč

od 7. 6. 2012

Základní kapitál

vklad 30 000 000 Kč

do 7. 6. 2012 od 25. 5. 2012

Základní kapitál

vklad 30 000 000 Kč

do 25. 5. 2012 od 26. 4. 2012

Základní kapitál

vklad 30 000 000 Kč

do 26. 4. 2012 od 12. 4. 2012

Základní kapitál

vklad 30 000 000 Kč

do 12. 4. 2012 od 6. 1. 2012

Základní kapitál

vklad 10 000 000 Kč

do 6. 1. 2012 od 1. 11. 2011

Základní kapitál

vklad 10 000 000 Kč

do 1. 11. 2011 od 26. 10. 2011
kmenové akcie na jméno listinná, hodnota: 100 000 Kč, počet: 300 od 6. 1. 2012
kmenové akcie na jméno listinná, hodnota: 100 000 Kč, počet: 100 do 6. 1. 2012 od 27. 12. 2011
akcie na majitele listinná, hodnota: 100 000 Kč, počet: 100 do 27. 12. 2011 od 26. 10. 2011

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Vladimír Prachař

člen představenstva

První vztah: 9. 2. 2024

vznik členství: 2. 8. 2023

Pržno 155, 739 11, Česká republika

Další 2 vztahy k této osobě

Historické vztahy

Vladimír Prachař

člen představenstva

První vztah: 30. 8. 2018 - Poslední vztah: 9. 2. 2024

vznik členství: 1. 8. 2018

zánik členství: 1. 8. 2023

Pržno 155, 739 11, Česká republika

Vladimír Prachař

ředitel

První vztah: 24. 9. 2014 - Poslední vztah: 30. 8. 2018

vznik funkce: 1. 7. 2014

zánik funkce: 1. 7. 2017

Pržno 155, 739 11, Česká republika

Vladimír Prachař

předseda představenstva

První vztah: 4. 1. 2014 - Poslední vztah: 24. 9. 2014

vznik členství: 25. 11. 2011

vznik funkce: 25. 11. 2011

zánik funkce: 1. 7. 2014

Pržno 155, 739 11, Česká republika

Ing. Martin Pavelek

člen představenstva

První vztah: 4. 1. 2014 - Poslední vztah: 24. 9. 2014

vznik členství: 25. 11. 2011

zánik funkce: 1. 7. 2014

Baška 545, 739 01, Česká republika

Další 2 vztahy k této osobě

Vladimír Prachař

předseda představenstva

První vztah: 7. 12. 2011 - Poslední vztah: 4. 1. 2014

vznik členství: 25. 11. 2011

vznik funkce: 25. 11. 2011

Pržno 155, 739 11, Česká republika

Ing. Martin Pavelek

člen představenstva

První vztah: 7. 12. 2011 - Poslední vztah: 4. 1. 2014

vznik členství: 25. 11. 2011

Baška 545, 739 01, Česká republika

Další 2 vztahy k této osobě

Dušan Pavelek

místopředseda představenstva

První vztah: 7. 12. 2011 - Poslední vztah: 24. 9. 2014

vznik členství: 25. 11. 2011

vznik funkce: 25. 11. 2011

zánik funkce: 1. 7. 2014

Janovice 399, 739 11, Česká republika

Ing. Přemysl Kubáň

člen představenstva

První vztah: 26. 10. 2011 - Poslední vztah: 7. 12. 2011

vznik členství: 26. 10. 2011

zánik členství: 25. 11. 2011

vznik funkce: 26. 10. 2011

zánik funkce: 25. 11. 2011

Podvinný mlýn 2281/10, Praha, 190 00, Česká republika

Další vztah k této osobě

JUDr. Jakub Maur

člen představenstva

První vztah: 26. 10. 2011 - Poslední vztah: 7. 12. 2011

vznik členství: 26. 10. 2011

zánik členství: 25. 11. 2011

vznik funkce: 26. 10. 2011

zánik funkce: 25. 11. 2011

Třeboradická 1075/47, Praha, 182 00, Česká republika

Další vztah k této osobě

  • člen správní rady

    STAFF RENTING a.s.

    Michelská 29/6, Praha Michle (Praha 4), 140 00

Šárka Maurová

člen představenstva

První vztah: 26. 10. 2011 - Poslední vztah: 7. 12. 2011

vznik členství: 26. 10. 2011

zánik členství: 25. 11. 2011

vznik funkce: 26. 10. 2011

zánik funkce: 25. 11. 2011

Třeboradická 1075/47, Praha, 182 00, Česká republika

Za společnost jedná člen představenstva.

od 30. 8. 2018

Společnost zastupuje statutární ředitel samostatně.

do 30. 8. 2018 od 24. 9. 2014

Jménem společnosti jednají členové představenstva samostatně.

do 24. 9. 2014 od 26. 10. 2011

Dozorčí rada

1 fyzická osoba

Zuzana Prachařová

člen dozorčí rady

První vztah: 9. 2. 2024

vznik členství: 2. 8. 2023

Pržno 155, 739 11, Česká republika

Historické vztahy

Zuzana Prachařová

člen dozorčí rady

První vztah: 30. 8. 2018 - Poslední vztah: 9. 2. 2024

vznik členství: 1. 8. 2018

zánik členství: 1. 8. 2023

Pržno 155, 739 11, Česká republika

Libuše Pavelková

místopředseda dozorčí rady

První vztah: 31. 7. 2014 - Poslední vztah: 24. 9. 2014

vznik členství: 25. 11. 2011

zánik členství: 1. 7. 2014

vznik funkce: 25. 11. 2011

zánik funkce: 1. 7. 2014

Janovice 399, 739 11, Česká republika

Libuše Pavelková

místopředseda dozorčí rady

První vztah: 7. 12. 2011 - Poslední vztah: 31. 7. 2014

vznik členství: 25. 11. 2011

vznik funkce: 25. 11. 2011

Janovice 399, 739 11, Česká republika

Zuzana Prachařová

člen dozorčí rady

První vztah: 7. 12. 2011 - Poslední vztah: 24. 9. 2014

vznik členství: 25. 11. 2011

zánik členství: 1. 7. 2014

Pržno 155, 739 11, Česká republika

Ing. Česlav Krul

předseda dozorčí rady

První vztah: 7. 12. 2011 - Poslední vztah: 24. 9. 2014

vznik členství: 25. 11. 2011

zánik členství: 1. 7. 2014

vznik funkce: 25. 11. 2011

zánik funkce: 1. 7. 2014

Dětmarovice 1089, 735 71, Česká republika

Petra Plachá

člen dozorčí rady

První vztah: 26. 10. 2011 - Poslední vztah: 7. 12. 2011

vznik členství: 26. 10. 2011

zánik členství: 25. 11. 2011

vznik funkce: 26. 10. 2011

zánik funkce: 25. 11. 2011

Zdeňka Lhoty 468, Černošice, 252 28, Česká republika

Viktoria Kubáňová

člen dozorčí rady

První vztah: 26. 10. 2011 - Poslední vztah: 7. 12. 2011

vznik členství: 26. 10. 2011

zánik členství: 25. 11. 2011

vznik funkce: 26. 10. 2011

zánik funkce: 25. 11. 2011

Přemyslovců 623/22, Ústí nad Labem, 400 07, Česká republika

Mgr. Radka Maurová

člen dozorčí rady

První vztah: 26. 10. 2011 - Poslední vztah: 7. 12. 2011

vznik členství: 26. 10. 2011

zánik členství: 25. 11. 2011

vznik funkce: 26. 10. 2011

zánik funkce: 25. 11. 2011

Nedvědova 714, Líbeznice, 250 65, Česká republika

Dalších 5 vztahů k této osobě

Další vztahy firmy TRIO-BOPP HOLDING a.s.

Historické vztahy

Libuše Pavelková

člen správní rady

První vztah: 24. 9. 2014 - Poslední vztah: 30. 8. 2018

vznik členství: 1. 7. 2014

zánik členství: 1. 7. 2017

Janovice 399, 739 11, Česká republika

Zuzana Prachařová

člen správní rady

První vztah: 24. 9. 2014 - Poslední vztah: 30. 8. 2018

vznik členství: 1. 7. 2014

zánik členství: 1. 7. 2017

Pržno 155, 739 11, Česká republika

Ing. Česlav Krul

předseda správní rady

První vztah: 24. 9. 2014 - Poslední vztah: 30. 8. 2018

vznik členství: 1. 7. 2014

zánik členství: 1. 7. 2017

vznik funkce: 1. 7. 2014

zánik funkce: 1. 7. 2017

Dětmarovice 1089, 735 71, Česká republika

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 26. 10. 2011

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
  • Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy
  • Provozování cestovní agentury a průvodcovská činnost v oblasti cestovního ruchu
  • Ubytovací služby
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
  • Činnost informačních a zpravodajských kanceláří
  • Pronájem a půjčování věcí movitých
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 26. 10. 2011
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).