65761979
Komenského 5264/36A, Jihlava, 586 01
Ústav
2. 9. 1998
institucionální sektor | Neziskové instituce sloužící domácnostem, národní soukromé |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | 20 - 24 zaměstnanci |
87201 | Sociální péče v zařízeních pro osoby s chronickým duševním onemocněním |
88102 | Ambulantní nebo terénní sociální služby pro osoby se zdravotním postižením |
U 122, Krajský soud v Brně
Ústav se zakládá za účelem poskytovat podporu lidem s psychiatrickou zkušeností. Posláním je pomáhat lidem s duševní nemocí žít co nejvíce plnohodnotný, samostatný život, ve kterém by mohli naplňovat své osobní i společenské potřeby. od 24. 12. 2015
Předmětem činnosti je poskytování sociálních (zdravotních) služeb na odborné úrovni a v dostupné formě v souladu s platnými zákonnými normami. od 24. 12. 2015
Statut ústavu Správní rada vydá po vzniku ústavu statut ústavu, v němž upraví vnitřní organizaci ústavu a podrobnosti o jeho činnosti. do 1. 11. 2018 od 24. 12. 2015
Účetnictví a výroční zpráva ústavu 1.Ústav je povinen ve svém účetnictví důsledně oddělit náklady a výnosy spojené s hlavním předmětem činnosti, náklady a výnosy spojené s provozem obchodního závodu nebo jinou vedlejší činností a náklady a výnosy spojené se správou ústavu. 2.Ústav vydává výroční zprávu a je povinen ji zveřejnit nejpozději do vždy do uplynutí 6 měsíců pro skončení účetního období (roku). Výroční zprávu schvaluje správní rada. Za vyhotovení výroční zprávy a její předání správní radě je zodpovědný ředitel. 3.Výroční zprávy o činnosti a hospodaření ústavu jsou veřejně přístupné v sídle ústavu a na webových stránkách ústavu. do 1. 11. 2018 od 24. 12. 2015
Základní kapitál
vklad 500 Kč
od 24. 12. 2015ředitel
První vztah: 5. 1. 2022
vznik funkce: 1. 12. 2021
Lužická 724/5, Jihlava, 586 01, Česká republika
ředitel
První vztah: 25. 5. 2021 - Poslední vztah: 5. 1. 2022
vznik funkce: 2. 5. 2021
zánik funkce: 30. 11. 2021
Luka nad Jihlavou 15, 588 22, Česká republika
Ředitel
První vztah: 24. 12. 2015 - Poslední vztah: 25. 5. 2021
vznik funkce: 24. 12. 2015
zánik funkce: 1. 5. 2021
Jihlava 8, 586 01, Česká republika
Za ústav jedná ředitel samostatně a listiny podepisuje tak, že k uvedenému názvu ústavu a svému jménu, příjmení a funkci připojí svůj vlastnoruční podpis.
od 1. 11. 20181.Ředitel je statutárním orgánem ústavu. 2.Ve vztahu k zaměstnancům ústavu je ředitel vedoucím pracovníkem organizace. 3.Ředitelem ústavu je: Jméno a příjmení: Ing. Eva Kantorová narozena: 15. 2. 1970 bydliště: Pístov 8, 586 01 Jihlava 4.Ředitel nemůže být členem správní rady, má však právo účastnit se jejích jednání a prezentovat na nich svá stanoviska. 5.Funkční období ředitele je pětileté, může být volen opakovaně. 6.Ředitel zejména: a) zastupuje ústav a jedná jeho jménem b) řídí běžný chod ústavu v souladu s naplňováním účelu, s nímž byl založen, c) jedná jménem ústavu v rozsahu plných mocí svěřených mu správní radou, d) odpovídá za realizaci činností ústavu, e) odpovídá za vedení předepsané účetní evidence, f) zpracovává návrh výroční zprávy o činnosti a hospodaření ústavu, g) připravuje podklady pro jednání správní rady. h) minimálně jednou za 3 měsíce informuje o stavu činnosti ústavu správní radu 7.Správní rada může změnit rozsah pravomocí ředitele. 8.Správní rada ředitele odvolá, pokud nezajistil řádné plnění povinností, a to přesto, že byl jejím prostřednictvím k nápravě tohoto stavu vyzván, nebo pokud i přes řádné plnění jeho povinností jedná způsobem, který ústav navenek poškozuje. 9.Za ústav jedná ředitel takto: a) v běžných záležitostech zastupuje ústav ve všech věcech samostatně. b) podepisování se děje tak, že k napsanému nebo vytištěnému jménu ústavu připojí ředitel svůj podpis. c) v případě, že jde o dispozici s nemovitým majetkem či movitým majetkem v hodnotě nad 50.000,- nebo o uzavírání smluv, ze kterých by vyplýval pro ústav závazek nebo pohledávka vyšší než 100.000,- Kč, připojí k podpisu ředitele svůj podpis dva členové sp rávní rady. Podrobnosti budou upraveny statutem. 10.K jednáním dle § 412 občanského zákoníku musí správní rada udělit předchozí písemný souhlas.
do 1. 11. 2018 od 24. 12. 2015člen správní rady
První vztah: 4. 7. 2023
vznik členství: 22. 5. 2023
Kaštanová 503/40, Jihlava, 586 01, Česká republika
předseda dozorčí rady
Masarykovo náměstí 97/1, Jihlava, 586 01
člen dozorčí rady
Jihlava 117 Hruškové Dvory, 586 01
předseda správní rady
První vztah: 5. 1. 2022
vznik členství: 1. 6. 2021
vznik funkce: 16. 11. 2021
Horní 198/33, Jihlava, 586 01, Česká republika
člen správní rady
První vztah: 8. 7. 2021
vznik členství: 1. 6. 2021
Kaštanová 445/3, Jihlava, 586 01, Česká republika
První vztah: 24. 12. 2015
Nad plovárnou 3737/9, Jihlava, 586 01, Česká republika
člen správní rady
První vztah: 8. 7. 2021 - Poslední vztah: 5. 1. 2022
vznik členství: 1. 6. 2021
Horní 198/33, Jihlava, 586 01, Česká republika
člen správní rady
První vztah: 25. 5. 2021 - Poslední vztah: 4. 7. 2023
vznik členství: 23. 4. 2021
zánik členství: 21. 5. 2023
Větrný Jeníkov 186, 588 42, Česká republika
Člen správní rady
První vztah: 24. 12. 2015 - Poslední vztah: 25. 5. 2021
vznik členství: 24. 12. 2015
zánik členství: 22. 4. 2021
vznik funkce: 24. 12. 2015
zánik funkce: 22. 4. 2021
Luka nad Jihlavou 15, 588 22, Česká republika
Člen správní rady
První vztah: 24. 12. 2015 - Poslední vztah: 8. 7. 2021
vznik členství: 24. 12. 2015
zánik členství: 1. 6. 2021
vznik funkce: 24. 12. 2015
zánik funkce: 1. 6. 2021
Kaštanová 445/3, Jihlava, 586 01, Česká republika
Předseda správní rady
První vztah: 24. 12. 2015 - Poslední vztah: 8. 7. 2021
vznik členství: 24. 12. 2015
zánik členství: 1. 6. 2021
vznik funkce: 24. 12. 2015
zánik funkce: 1. 6. 2021
Horní 198/33, Jihlava, 586 01, Česká republika
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.