Hlavní navigace

Webmastering s.r.o.

Základní údaje o subjektu

IČ:

02852268

Sídlo:

Školka 227, Doubravice nad Svitavou, 679 11

Právní forma:

Společnost s ručením omezeným

Datum vzniku:

2. 4. 2014

DIČ:

CZ02852268

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Národní soukromé nefinanční podniky
velikostní kat. dle počtu zam. Neuvedeno

Klasifikace ekonomických činností

62 Činnosti v oblasti informačních technologií
731 Reklamní činnosti
732 Průzkum trhu a veřejného mínění
7420 Fotografické činnosti
9002 Podpůrné činnosti pro scénická umění
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 2. 4. 2014

Živnosti

Prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin
Druh živnost koncesovaná
Vznik oprávnění 30. 11. 2016
Hostinská činnost
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 9. 11. 2016
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Fotografické služby
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 2. 4. 2014
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).