Základní škola a Mateřská škola Bohdíkov, okres Šumperk, příspěvková organizace

Firma Základní škola a Mateřská škola Bohdíkov, okres Šumperk, příspěvková organizace, příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou Pr 819, Krajský soud v Ostravě.

Základní údaje o subjektu

IČ:

70984531

Sídlo:

Bohdíkov 48, 789 64

Právní forma:

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem

Datum vzniku:

1. 1. 2003

Aktuální kontaktní údaje Základní škola a Mateřská škola Bohdíkov, okres Šumperk, příspěvková organizace

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení)
velikostní kat. dle počtu zam. 25 - 49 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

46900 Nespecializovaný velkoobchod
471 Maloobchod v nespecializovaných prodejnách
56100 Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních
683 Činnosti v oblasti nemovitostí na základě smlouvy nebo dohody
85311 Základní vzdělávání na druhém stupni základních škol
8559 Ostatní vzdělávání j. n.

Obchodní rejstřík

Spisová značka

Pr 819, Krajský soud v Ostravě

Obchodní firma

Základní škola a Mateřská škola Bohdíkov, okres Šumperk, příspěvková organizace od 24. 1. 2006

Obchodní firma

Základní škola Bohdíkov, okres Šumperk, příspěvková organizace do 24. 1. 2006 od 12. 7. 2003

Právní forma

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem od 12. 7. 2003

adresa

48
Bohdíkov 78964 od 6. 12. 2016

adresa

114
Bohdíkov 78964 do 12. 8. 2010 od 12. 7. 2003

Doplňková činnost

hostinská činnost od 1. 11. 2010

výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona od 12. 8. 2010

Předmět činnosti

Poskytování výchovy a vzdělávání. Předmět činnosti organizace je vymezen příslušnými ustanoveními zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) a prováděcími předpisy k němu. od 24. 1. 2006

Příspěvková organizace vykonává činnost: a) základní školy b) mateřské školy c) školní jídelny d) školní jídelny - výdejny e) školní družiny od 24. 1. 2006

Příspěvková organizace je oprávněna v souladu s ustanoveními § 33b zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, poskytovat závodní stravování. Činnost závodního stravování je prováděna od 1.1.2005. od 24. 1. 2006

poskytování základního vzdělávání a výchovy. Předmět činnosti organizace je vymezen zákonem č. 29/1984 Sb. o soustavě základních škol, středních škol a vyšších odborných škol, ve znění pozdějších předpisů do 24. 1. 2006 od 12. 7. 2003

Ostatní skutečnosti

Den vzniku: 1.1.2003 od 12. 7. 2003

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Mgr. Tomáš Rajnoha

ředitel

První vztah: 24. 10. 2023

vznik funkce: 1. 8. 2023

Školní 473, Hanušovice, 788 33, Česká republika

Historické vztahy

Mgr. Alena Vokurková

ředitel

První vztah: 7. 1. 2023 - Poslední vztah: 24. 10. 2023

zánik funkce: 31. 7. 2023

Bohdíkov 23, 789 64, Česká republika

Další vztah k této osobě

Mgr. Alena Vokurková

ředitel

První vztah: 27. 4. 2016 - Poslední vztah: 7. 1. 2023

Bohdíkov 159, 789 64, Česká republika

Mgr. Alena Vokurková

ředitel

První vztah: 12. 7. 2003 - Poslední vztah: 27. 4. 2016

Bohdíkov 159, Česká republika

Statutárním orgánem příspěvkové organizace je ředitel(ka), který(á) je jmenován(a) do funkce v souladu s ustanovením § 166 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů. Ředitel(ka): je oprávněn(a) zastupovat příspěvkovou organizaci ve všech záležitostech, které se organizace týkají a vystupovat jejím jménem; při výkonu své funkce se řídí ustanovením § 164 - 165 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů; zodpovídá za plnění učebních plánů a učebních osnov, za odbornou pedagogickou úroveň výchovně vzdělávací práce školy; plní úkoly vedoucí(ho) organizace a v pracovn ěprávních vztazích se řídí ustanovením zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění; jmenuje svého zástupce, který ho (ji) bude v době nepřítomnosti zastupovat; vydává vnitřní směrnice, zejména organizační řád, pracovní řád, spisový řád a směrni ci pro vedení účetnictví a oběh účetních dokladů; zodpovídá za hospodárné využití svěřeného majetku a svěřených prostředků; zodpovídá za dodržování předpisů bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požárních předpisů v příspěvkové organizaci.

od 12. 8. 2010

Způsob jednání: 1. Příspěvková organizace vystupuje v právních vztazích svým jménem a má odpovědnost vyplývající z těchto vztahů. 2. Statutárním zástupcem příspěvkové organizace je ředitel jmenovaný obcí na základě výsledků konkurzního řízení. Ředitel řídí školu, plní povinnosti vedoucího organizace a další úkoly vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Jmenuje a odvolává s vého zástupce, který ho zastupuje v době jeho nepřítomnosti. 3. Jménem příspěvkové organizace jedná ředitel jako statutární orgán, a to samostatně, v případě jeho nepřítomnosti jím jmenovaný zástupce. Za příspěvkovou organizaci podepisuje ředitel, nebo v jeho nepřítomnosti jím pověřený zástupce, a to tak, že k otis ku razítka připojí vlastnoruční podpis.

do 12. 8. 2010 od 24. 1. 2006

Způsob jednání statutárního orgánu: ředitel základní školy jedná samostatně

do 24. 1. 2006 od 12. 7. 2003

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 5. 2. 2003

Živnosti

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 1. 6. 2010
Hostinská činnost
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 5. 2. 2003
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).