75022401
Dušejov 86, 588 05
Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem
1. 1. 2003
institucionální sektor | Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení) |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | 25 - 49 zaměstnanců |
56100 | Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních |
56292 | Stravování ve školních zařízeních, menzách |
85311 | Základní vzdělávání na druhém stupni základních škol |
Dušejov 86, 58805 |
Pr 932, Krajský soud v Brně
Hostinská činnost od 9. 7. 2009
poskytuje základní vzdělání, zabezpečuje rozumovou výchovu ve smyslu vědeckého poznání a v souladu se zásadami vlastnectví, humanity a demokracie, poskytuje mravní, estetickou , pracovní, zdravotní , tělesnou a ekologickou výchovu žáků; také umožňuje nábo ženskou výchovu od 10. 10. 2003
připravuje žáky pro další studium a praxi, vytváří podmínky pro realizaci volnočasových aktivit žáků a jejich další rozvíjení od 10. 10. 2003
vytváří podmínky pro rozvíjení mimořádného nadání a talentu žáků od 10. 10. 2003
zajišťuje školní stravování dětí, žáků , zaměstnanců školy a důchodců ve školní jídelně s kuchyní od 10. 10. 2003
zajišťuje provoz školní družiny a školního klubu od 10. 10. 2003
zajišťuje předškolní výchovu dětí od 10. 10. 2003
Datum a způsob vzniku: Příspěvková organizace vznikla dne 1.1.2003 dle zřizovací listiny, kterou vydala obec Dušejov dne 9.září 2002 usnesením zastupitelstva obce Dušejov dne 9.září 2002. od 10. 10. 2003
ředitelka základní školy
První vztah: 14. 2. 2015
vznik funkce: 1. 8. 2014
Dušejov 138, 588 05, Česká republika
ředitelka školy
První vztah: 8. 7. 2009 - Poslední vztah: 14. 2. 2015
vznik funkce: 26. 8. 2008
zánik funkce: 31. 7. 2014
Vyskytná 138, 394 05, Česká republika
ředitel
První vztah: 10. 10. 2003 - Poslední vztah: 8. 7. 2009
vznik funkce: 10. 10. 2003
zánik funkce: 30. 6. 2008
Myslotín 36, Pelhřimov, Česká republika
Statutární orgánem organizace je ředitel, kterého jmenuje a odvolává obec na základě výsledků konkurzního řízení a s předchozím souhlasem krajského úřadu Povinnosti ředitele organizace jsou dány ustanovením § 3 zák.564/1990 Sb., o státní správě a samosprávě ve školství v platném znění pozdějších předpisů. Ředitel plní úlohu vedoucího organizace , řídí její činnost, je oprávněn jednat ve všech věcech jménem této organizace a plně odpovídá za činnost a rozvoj příspěvkové organizace. Ředitel má všechna práva a povinnosti zaměstnavatele , vyplývající ze zákon íku práce. Ředitel organizace jmenuje a odvolává svého zástupce, kterým je zastupován v době své nepřítomnosti , jmenuje a odvolává další vedoucí pracovníky- vedoucí účiteklu MŠ, vedoucí ŠJ, vedoucí vychovatelku. Ředitel stanovuje vnitřní organizační strukturu příspěvkové organizace a organizační řád. V rámci realizace vnitřního kontrolního systému ředitel příspěvkové organizace vydá vnitřní normy, resp. organizační a provozní směrnice v potřebném členění a strukt uře podle rozsahu činnosti, rozsahu majetku , podle provozních potřeb organizace a v souladu s platnými právními předpisy, zákony a org. normami zřizovatele pro příslušnou oblast.
od 10. 10. 2003
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.