04144449
U Školy 225/2, Benátky nad Jizerou, 294 71
Ústav
5. 6. 2015
institucionální sektor | Neziskové instituce sloužící domácnostem, národní soukromé |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | 10 - 19 zaměstnanců |
56292 | Stravování ve školních zařízeních, menzách |
85311 | Základní vzdělávání na druhém stupni základních škol |
85599 | Jiné vzdělávání j. n. |
U 239, Městský soud v Praze
1.Ústav se zakládá za účelem zřízení a zajištění provozu a aktivit Základní školy Otevřeno (příp. i Střední školy Otevřeno), jejímž cílem je zajištění plnohodnotného vzdělání s důrazem na individuální přístup a potřeby dítěte, což především znamená: -zajišťování bezpečného školního prostředí, -rozvíjení respektující, svobodné a otevřené komunikace, -spravedlivé přistupování ke všem účastníkům vzdělávacího procesu, -podporování pedagogického a životního optimismu, -důraz na rozvoj celistvého vnímání světa a života, úctu a respekt k lidem, přírodě i Zemi, ekologickou a environmentální výchovu, trvale udržitelný a zdravý životní styl a další činnosti dle Vzdělávací koncepce školy. 2.Ústav se zakládá za účelem rozvoje a vytváření komunit tím, že podporuje a rozvíjí komunitní dění ve městě, že zvyšuje potenciál a akceschopnost občanské společnosti, že posiluje místní i regionální občanskou sounáležitost. 3.K dosažení uvedených cílů ústav může poskytovat tyto obecně prospěšné služby nebo může vykonávat tyto obecně prospěšné činnosti: -poskytování vzdělávání a/nebo školských služeb podle školského zákona (výkon funkce zřizovatele a/nebo provozovatele školy podle příslušných ustanovení školského zákona) -organizace jednorázových akcí i dlouhodobých projektů v oblasti školní i mimoškolní pedagogiky, jakož i volnočasových aktivit prospěšných dětem, mládeži i dospělým, -organizaci kulturních, sportovních a jiných společenských akcí, které mají za cíl podpořit individuální rozvoj i občanskou sounáležitost, -spolupráce se státními orgány, s orgány místní samosprávy, s místními neziskovými organizacemi a dalšími subjekty 4.Ústav dále vzniká za účelem zřízení a zajištění provozu Školní družiny, Školního klubu a Školní jídelny-výdejny. 5.Při plnění svých hlavních úkolů ústav spolupracuje s ostatními vzdělávacími institucemi stejného zaměření. od 25. 9. 2020
1.Ústav se zakládá za účelem zřízení a zajištění provozu a aktivit Základní školy Otevřeno (příp. i mateřské školy Otevřeno), jejímž cílem je zajištění plnohodnotného základního vzdělání s důrazem na individuální přístup a potřeby dítěte, což především zn amená: respektování osobnosti a individuální přístup k dítěti, zaměření na hravé, prožitkové a problémové metody výuky, důraz na rozvoj celistvého vnímání světa, úctu a respekt k lidem, přírodě i Zemi, důraz na rozvoj komunikačních schopností v nejširším slova smyslu. 2.Ústav se zakládá za účelem rozvoje a vytváření komunit tím, že podporuje a rozvíjí komunitní dění ve městě, že zvyšuje potenciál a akceschopnost občanské společnosti, že posiluje místní i regionální občanskou sounáležitost. 3.K dosažení uvedených cílů bude ústav poskytovat tyto obecně prospěšné služby: výkon funkcí zřizovatele školy, organizace jednorázových akcí i dlouhodobých projektů v oblasti školní i mimoškolní pedagogiky, jakož i volnočasových aktivit prospěšných dětem, mládeži i dospělým, organizace kulturních, sportovních a jiných společenských akcí, které mají za cíl podpořit rozvoj občanské sounáležitosti, realizace projektů environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty (EVVO) a projektů na zlepšení životního prostředí, spolupráce se státními orgány, s orgány místní samosprávy, s místními neziskovými organizacemi a dalšími subjekty. 4.Ústav vzniká za účelem zřízení a zjištění provozu Školní družiny, Školního klubu a Školní jídelny - výdejny. do 25. 9. 2020 od 3. 8. 2017
1. Ústav vzniká za účelem zřízení a zajištění provozu a aktivit základní školy Otevřeno (příp. i mateřské školy Otevřeno), jejímž cílem je zajištění plnohodnotného základního vzdělání s důrazem na individuální přístup a potřeby dítěte, což především zname ná: respektování osobnosti a individuální přístup k dítěti, zaměření na hravé, prožitkové a problémové metody výuky, důraz na rozvoj celistvého vnímání světa, úctu a respekt k lidem, přírodě i Zemi důraz na rozvoj komunikačních schopností v nejširším slova smyslu. 2. Ústav vzniká za účelem rozvoje a vytváření komunit tím, že podporuje a rozvíjí komunitní dění ve městě, že zvyšuje potenciál a akceschopnost občanské společnosti, že posiluje místní i regionální občanskou sounáležitost. 3.K dosažení uvedených cílů bude ústav poskytovat tyto obecně prospěšné služby: výkon funkcí zřizovatele školy, organizace jednorázových akcí i dlouhodobých projektů v oblasti školní i mimoškolní pedagogiky, jakož i volnočasových aktivit prospěšných dětem, mládeži i dospělým, organizaci kulturních, sportovních a jiných společenských akcí, které mají za cíl podpořit rozvoj občanské sounáležitosti, spolupráce se státními orgány, s orgány místní samosprávy, s místními neziskovými organizacemi a dalšími subjekty. 4.Ústav vzniká za účelem zřízení a zjištění provozu Školní družiny, Školního klubu a Školní jídelny - výdejny. do 3. 8. 2017 od 1. 7. 2016
1. Ústav vzniká za účelem zřízení a zajištění provozu a aktivit základní školy Otevřeno (příp. i mateřské školy Otevřeno), jejímž cílem je zajištění plnohodnotného základního vzdělání s důrazem na individuální přístup a potřeby dítěte, což především zname ná: respektování osobnosti a individuální přístup k dítěti, zaměření na hravé, prožitkové a problémové metody výuky, důraz na rozvoj celistvého vnímání světa, úctu a respekt k lidem, přírodě i Zemi důraz na rozvoj komunikačních schopností v nejširším slova smyslu. 2. Ústav vzniká za účelem rozvoje a vytváření komunit tím, že podporuje a rozvíjí komunitní dění ve městě, že zvyšuje potenciál a akceschopnost občanské společnosti, že posiluje místní i regionální občanskou sounáležitost. do 1. 7. 2016 od 5. 6. 2015
Základní kapitál
vklad 12 000 Kč
od 5. 6. 2015Statutární orgán - ředitel
První vztah: 29. 7. 2022
vznik funkce: 18. 7. 2022
U Školy 225/2, Benátky nad Jizerou, 294 71, Česká republika
Statutární orgán - ředitel
První vztah: 25. 9. 2020 - Poslední vztah: 29. 7. 2022
vznik funkce: 1. 9. 2020
zánik funkce: 17. 7. 2022
Školní 73, Pňov-Předhradí, 289 41, Česká republika
První vztah: 5. 6. 2015 - Poslední vztah: 25. 9. 2020
zánik funkce: 30. 8. 2020
U Školy 225/2, Benátky nad Jizerou, 294 71, Česká republika
1.Ředitel je statutárním orgánem ústavu, který zastupuje ústav navenek, řídí činnost a vnitřní chod ústavu a rozhoduje ve všech záležitostech, které nespadají do pravomoci správní rady (nebo jiných orgánů ústavu, byly-li zřízeny). 2.Ředitel je povinen a)zajistit řádné fungování ústavu a naplňování účelu, pro nějž byl ústav založen; b)zajistit řádné vedení účetnictví a plnění všech zákonných povinností s jeho činností spojených; c)jednou za 2 měsíce informovat správní radu o stavu činnosti ústavu; d)plnit další povinnosti stanovené touto zakládací listinou; e)řídit se organizačním řádem ústavu; f)navrhovat rozpočet ústavu, sestavovat výroční zprávu o činnosti ústavu a řádnou a mimořádnou účetní závěrku, a vše z toho předkládat správní radě ke schvalování (v dostatečném předstihu s ohledem na existenci zákonných lhůt) a uveřejňovat dle platných p rávních předpisů; g)archivovat všechny důležité písemné materiály a vnitřní předpisy ústavu; h)realizovat a schvalovat všechny objednávky či jiné formy závazků ústavu (v hodnotě vyšší než 70.000 Kč však pouze s předběžným písemným souhlasem správní rady); i)zajišťovat spolupráci a koordinaci činností ústavu s jinými orgány státní správy, sponzory, ostatními vzdělávacími institucemi a s místními organizacemi i jednotlivci 3.Za plnění svých povinností a z výkonu své funkce obecně je ředitel odpovědný správní radě. 4.Ředitel dále zejména: a)odpovídá za hmotný i nehmotný majetek ústavu; b)zajišťuje činnost ústavu a správu jeho majetku; c)zabezpečuje tvorbu a rozvoj vlastních hospodářských a finančních zdrojů; d)hodnotí činnost ústavu; e)vydává vnitřní předpisy ústavu (vydání organizačního řádu je však podmíněno schválením správní rady); f)jedná s dárci, sponzory a reklamními partnery, předkládá návrhy darovacích, sponzorských a reklamních smluv a uzavírá darovací a sponzorské smlouvy a smlouvy s reklamními partnery g)s předběžným písemným souhlasem správní rady zakládá/uzavírá a ukončuje pracovněprávní vztahy se zaměstnanci, uplatňuje opatření vůči zaměstnancům, včetně ukládání trestů; h)s předběžným písemným souhlasem správní rady stanovuje, upravuje anebo mění výše mezd jednotlivých zaměstnanců; i)s předběžným písemným souhlasem správní rady stanovuje, poskytuje, upravuje nebo mění výše odměn jednotlivých zaměstnanců (včetně odstupného a dalších obdobných nenárokových či nadstandardních plateb podle pracovního práva); Bez předběžného písemného souhlasu správní rady nesmí ředitel dle písm. g) a/nebo h) a/nebo i) tohoto odstavce jednat, v opačném případě jde o závažné porušení povinnosti jednání s péčí řádného hospodáře. 5.Ředitel nemůže být členem správní rady. 6.Ředitel je volen a odvoláván správní radou. Správní rada je oprávněna ředitele odvolat kdykoliv s uvedením nebo bez uvedení důvodu. 7.Funkční období ředitele je na dobu neurčitou a začíná plynout dnem, který je jako den počátku funkčního období uveden v písemném zápisu ze zasedání správní rady, na němž došlo k volbě ředitele, nebo v jiném obdobném písemném dokumentu správní rady, stvr zujícím volbu ředitele. 8.Ředitel vykonává svou funkci ve smluvním poměru k ústavu
od 25. 9. 20201. Ředitel je statutárním orgánem ústavu, jenž řídí jeho činnost, jedná jeho jménem a rozhoduje ve všech záležitostech, které nespadají do pravomoci správní rady. Jednání jménem ústavu spadající do jeho pravomoci je ředitel oprávněn činit samostatně. 2. Ředitel je povinen zajistit řádné fungování ústavu a naplňování účelu ústavu, pro nějž byl založen, řádné vedení jeho účetnictví, plnění všech zákonných povinností s jeho činností spojených, minimálně jednou za 6 měsíců informovat o stavu činnosti ústa vu správní radu a plnit další povinnosti stanovené zakládací listinou. Za splnění těchto povinností je ředitel odpovědný správní radě. 3. Ředitel nemůže být členem správní rady, má však právo účastnit se jejích jednání a prezentovat na nich svá stanoviska. 4. Ředitel je volen na dobu neurčitou. 5. Ředitele ústavu jmenuje správní rada (s výjimkou prvního ředitele, který je určen zakladatelem při založení ústavu). 6. Správní rada ředitele odvolá, pokud nezajistil řádné plnění povinností uvedených v odstavci druhém, a to přesto, že byl jejím prostřednictvím k nápravě tohoto stavu vyzván, nebo pokud i přes řádné plnění jeho povinností jedná způsobem, který ústav nave nek poškozuje. 7. Ředitel vykonává svou funkci ve smluvním poměru k ústavu.
do 25. 9. 2020 od 5. 6. 2015člen správní rady
První vztah: 25. 9. 2020
vznik členství: 1. 9. 2020
U Školy 225/2, Benátky nad Jizerou, 294 71, Česká republika
Předseda
První vztah: 5. 6. 2015
vznik členství: 5. 6. 2015
vznik funkce: 5. 6. 2015
Pod Remízkem 501/7, Benátky nad Jizerou, 294 71, Česká republika
jednatel
Krymská 109/14, Praha Vršovice (Praha 10), 101 00
První vztah: 5. 6. 2015
U Školy 225/2, Benátky nad Jizerou, 294 71, Česká republika
První vztah: 5. 6. 2015
vznik členství: 5. 6. 2015
Pod Remízkem 501/7, Benátky nad Jizerou, 294 71, Česká republika
Palackého 863, Mladá Boleslav, 293 01
První vztah: 5. 6. 2015
vznik členství: 5. 6. 2015
Hrušov 52, 294 73, Česká republika
První vztah: 5. 6. 2015 - Poslední vztah: 25. 9. 2020
vznik členství: 5. 6. 2015
zánik členství: 24. 7. 2020
Mečeříž 219, 294 77, Česká republika
První vztah: 5. 6. 2015 - Poslední vztah: 29. 7. 2022
vznik členství: 5. 6. 2015
zánik členství: 17. 7. 2022
zánik funkce: 17. 7. 2022
U Školy 225/2, Benátky nad Jizerou, 294 71, Česká republika
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.