00373320
Palackého náměstí 1, Slavkov u Brna, 684 01
Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem
1. 7. 1973
CZ00373320
institucionální sektor | Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení) |
---|---|
velikostní kat. dle počtu zam. | 50 - 99 zaměstnanců |
461 | Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení |
476 | Maloobchod s výrobky pro kulturní rozhled a rekreaci ve specializovaných prodejnách |
55 | Ubytování |
581 | Vydávání knih, periodických publikací a ostatní vydavatelské činnosti |
68 | Činnosti v oblasti nemovitostí |
731 | Reklamní činnosti |
772 | Pronájem a leasing výrobků pro osobní potřebu a převážně pro domácnost |
791 | Činnosti cestovních agentur a cestovních kanceláří |
900 | Tvůrčí, umělecké a zábavní činnosti |
91020 | Činnosti muzeí |
93290 | Ostatní zábavní a rekreační činnosti j. n. |
G | Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel |
Pr 1618, Krajský soud v Brně
hostinská činnost od 10. 4. 2024
prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin od 10. 4. 2024
poskytování nemovitostí ve správě organizace nebo prostor v těchto nemovitostech pro krátkodobé užívání (spojené s poskytováním nebo zprostředkováním dalších služeb), a to formou krátkodobých pronájmů od 29. 4. 2016
výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona od 19. 11. 2009
zabezpečení provozu Informačního centra a služeb jím poskytovaných od 29. 4. 2016
zabezpečení provozu části Společenského centra Bonaparte do 6. 12. 2023 od 29. 4. 2016
shromažďování dokladů o vývoji přírody a společnosti od 19. 11. 2009
péče o evidenci, ochranu a správu sbírek, jejich odborné zpracování a prezentace formou výstavní a publikační činnosti od 19. 11. 2009
rozvoj regionálního bádání v rámci zastoupených oborů, kterými jsou především historie, archeologie a národopis od 19. 11. 2009
spolupráce s partnerskými organizacemi, archivy, památkovými ústavy, galeriemi, školami a občanskými sdruženími od 19. 11. 2009
vědecká a výzkumná činnost v oborech a oblastech souvisejících s účelem zřízení a publikování výsledků této činnosti od 19. 11. 2009
poskytování všestranných informací občanům a návštěvníkům města o historii Slavkova u Brna a přilehlého regionu od 19. 11. 2009
správa odborné knihovny a sbírkového knihovního fondu od 19. 11. 2009
zpracování rešerší, výtahů. vyhledávání materiálů, poskytování odborných konzultací, vedení diplomových a odborných prací od 19. 11. 2009
pořádání kongresů, konferencí a seminářů od 19. 11. 2009
uskutečňování turistických návštěvnických prohlídek zámku, zámecké expozice, dlouhodobých a krátkodobých výstav, příležitostných prohlídek depozitářů a dalších obdobných akcí od 19. 11. 2009
organizování, pořádání a zprostředkování kulturních, společenských a dalších akcí, uměleckých a vzdělávacích pořadů a výstav od 19. 11. 2009
provozování galerií - zejména prezentování děl autorů v prostorách zámku, poskytování služeb spojených s touto prezentací a zprostředkování prodeje vystavených nebo deponovaných děl od 19. 11. 2009
výkon dalších činností vyplývajících z předmětu činnosti a ve vztahu k zajištění provozu veřejně přístupných prostor, zejména: prodej katalogů, upomínkových předmětů a dalšího zboží propagujícího předmět činnosti, kopií, replik a dalších rozmnoženin sbírkových předmětů, výrobků z ušlechtilých materiálů s odpovídající uměleckou úrovní, nosičů audio a video nahrávek od 19. 11. 2009
rozvíjení a zprostředkování zahraničních styků od 19. 11. 2009
poskytování služeb městské knihovny od 19. 11. 2009
zabezpečování provozu městského kina do 6. 12. 2023 od 19. 11. 2009
vydávání publikací, tištěných průvodců, katalogů a dalších obdobných materiálů vztahujících se k činnosti muzea od 19. 11. 2009
poskytování věcné a organizační podpory zájmové činnosti občanů od 19. 11. 2009
poskytování informací týkajících se předmětu činnosti organizace od 19. 11. 2009
Rozhodnutím Rady města Slavkov u Brna ze dne 25.9.2023 byla do funkce ředitele příspěvkové organizace Zámek Slavkov - Austerlitz jmenována Mgr. Eva Kellner Fialová. od 6. 12. 2023
Rozhodnutím rady města Slavkov u Brna ze dne 4. 3. 2015 byla do funkce ředitele příspěvkové organizace Zámek Slavkov - Austerlitz jmenována Mgr. Eva Oubělická, DiS. od 7. 5. 2015
Rozhodnutím Rady města Slavkov ze dne 10.9.2014 byl, do doby jmenování ředitele, pověřen vedením příspěvkové organizace Zámek Slavkov-Austerlitz Mgr. Jiří Blažek. od 27. 11. 2014
ředitel
První vztah: 6. 12. 2023
vznik funkce: 1. 12. 2023
Tyršova 1290, Slavkov u Brna, 684 01, Česká republika
Ředitel
První vztah: 9. 9. 2022 - Poslední vztah: 6. 12. 2023
vznik funkce: 9. 4. 2015
zánik funkce: 30. 11. 2023
Drobného 291/10, Brno, 602 00, Česká republika
Ředitel
První vztah: 11. 4. 2016 - Poslední vztah: 9. 9. 2022
vznik funkce: 9. 4. 2015
Brno 363, 612 00, Česká republika
Ředitel
První vztah: 7. 5. 2015 - Poslední vztah: 11. 4. 2016
vznik funkce: 9. 4. 2015
Brno 363, 612 00, Česká republika
osoba pověřená zastupováním
První vztah: 27. 11. 2014 - Poslední vztah: 7. 5. 2015
vznik funkce: 12. 9. 2014
zánik funkce: 9. 4. 2015
Zlatá Hora 1354, Slavkov u Brna, 684 01, Česká republika
člen představenstva
Zlatá Hora 1233, Slavkov u Brna, 684 01
člen kontrolní komise
Palackého náměstí 65, Slavkov u Brna, 684 01
ředitel
První vztah: 19. 11. 2009 - Poslední vztah: 27. 11. 2014
vznik funkce: 1. 9. 2007
zánik funkce: 12. 9. 2014
Tyršova 1109, Slavkov u Brna, 684 01, Česká republika
Způsob jednání: za příspěvkovou organizaci jedná ředitel tak, že k napsanému nebo otištěnému názvu připojí podpis
od 19. 11. 2009vznik první živnosti: 21. 12. 1992
Hostinská činnost | |
---|---|
Druh | živnost řemeslná |
Vznik oprávnění | 2. 2. 2024 | prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin |
Druh | živnost koncesovaná |
Vznik oprávnění | 2. 2. 2024 | Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona |
Obory činnosti |
|
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 21. 12. 1992 |
Zprostředkování služeb | |
---|---|
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 9. 8. 2002 |
Zánik oprávnění | 30. 6. 2008 | Reklamní činnost |
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 9. 8. 2002 |
Zánik oprávnění | 30. 6. 2008 | Pronájem nebytových prostor. |
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 26. 7. 2000 |
Zánik oprávnění | 30. 6. 2008 | Koupě a prodej zboží v rozsahu nevyžadujícím zvláštní povolení. |
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 21. 12. 1992 |
Zánik oprávnění | 30. 6. 2008 | Agenturní činnost. |
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 21. 12. 1992 |
Zánik oprávnění | 30. 6. 2008 | Vydavatelská činnost. |
Druh | živnost volná |
Vznik oprávnění | 21. 12. 1992 |
Zánik oprávnění | 4. 9. 2002 |
Data uváděná na této stránce jsou přebírána z veřejných databází Ministerstva financí a Ministerstva spravedlnosti.
Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na tyto zdroje.
Všechny provedené změny se projeví do 60 dnů i na serveru Podnikatel.cz, který jednotlivá data přebírá automaticky bez ručního zásahu.
Data ohledně klasifikace ekonomických činností jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva financí ČR (MFČR). Jakékoli požadavky na jejich úpravu či odstranění je proto nutné směřovat na zdroj MFČR, konkrétně na e-mail: ares@mfcr.cz.
Data ohledně právní formy, předmětu podnikání, kapitálu, odpovědných osobách a ostatních skutečnostech jsou přebírána z veřejné databáze Ministerstva spravedlnosti ČR (MSČR). Jakékoliv požadavky na jejich úpravu či odstranění ve veřejných rejstřících je v případě obchodního rejstříku nutno uplatnit postupem podle https://or.justice.cz/ias/ui/podani.