Zámek Slavkov - Austerlitz, příspěvková organizace

Firma Zámek Slavkov - Austerlitz, příspěvková organizace, příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem. V obchodním rejstříku je zapsána pod spisovou značkou Pr 1618, Krajský soud v Brně.

Základní údaje o subjektu

IČ:

00373320

Sídlo:

Palackého náměstí 1, Slavkov u Brna, 684 01

Právní forma:

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem

Datum vzniku:

1. 7. 1973

DIČ:

CZ00373320

Aktuální kontaktní údaje Zámek Slavkov - Austerlitz, příspěvková organizace

Máte od tohoto subjektu nesplacené pohledávky?

Registr ekonomických subjektů

Statistické údaje

institucionální sektor Místní vládní instituce (kromě fondů sociálního zabezpečení)
velikostní kat. dle počtu zam. 50 - 99 zaměstnanců

Klasifikace ekonomických činností

461 Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
476 Maloobchod s výrobky pro kulturní rozhled a rekreaci ve specializovaných prodejnách
55 Ubytování
581 Vydávání knih, periodických publikací a ostatní vydavatelské činnosti
68 Činnosti v oblasti nemovitostí
731 Reklamní činnosti
772 Pronájem a leasing výrobků pro osobní potřebu a převážně pro domácnost
791 Činnosti cestovních agentur a cestovních kanceláří
900 Tvůrčí, umělecké a zábavní činnosti
91020 Činnosti muzeí
93290 Ostatní zábavní a rekreační činnosti j. n.
G Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Obchodní rejstřík

Spisová značka

Pr 1618, Krajský soud v Brně

Obchodní firma

Zámek Slavkov - Austerlitz od 7. 5. 2015

Obchodní firma

Zámek Slavkov - Austerlitz do 7. 5. 2015 od 28. 4. 2015

Obchodní firma

Zámek Slavkov - Austerlitz do 28. 4. 2015 od 19. 11. 2009

Právní forma

Příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem od 19. 11. 2009

adresa

Palackého náměstí 1
Slavkov u Brna 68401 od 11. 4. 2016

adresa

Palackého náměstí 1
Slavkov u Brna 68401 do 11. 4. 2016 od 19. 11. 2009

Doplňková činnost

hostinská činnost od 10. 4. 2024

prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin od 10. 4. 2024

poskytování nemovitostí ve správě organizace nebo prostor v těchto nemovitostech pro krátkodobé užívání (spojené s poskytováním nebo zprostředkováním dalších služeb), a to formou krátkodobých pronájmů od 29. 4. 2016

výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona od 19. 11. 2009

Předmět činnosti

zabezpečení provozu Informačního centra a služeb jím poskytovaných od 29. 4. 2016

zabezpečení provozu části Společenského centra Bonaparte do 6. 12. 2023 od 29. 4. 2016

shromažďování dokladů o vývoji přírody a společnosti od 19. 11. 2009

péče o evidenci, ochranu a správu sbírek, jejich odborné zpracování a prezentace formou výstavní a publikační činnosti od 19. 11. 2009

rozvoj regionálního bádání v rámci zastoupených oborů, kterými jsou především historie, archeologie a národopis od 19. 11. 2009

spolupráce s partnerskými organizacemi, archivy, památkovými ústavy, galeriemi, školami a občanskými sdruženími od 19. 11. 2009

vědecká a výzkumná činnost v oborech a oblastech souvisejících s účelem zřízení a publikování výsledků této činnosti od 19. 11. 2009

poskytování všestranných informací občanům a návštěvníkům města o historii Slavkova u Brna a přilehlého regionu od 19. 11. 2009

správa odborné knihovny a sbírkového knihovního fondu od 19. 11. 2009

zpracování rešerší, výtahů. vyhledávání materiálů, poskytování odborných konzultací, vedení diplomových a odborných prací od 19. 11. 2009

pořádání kongresů, konferencí a seminářů od 19. 11. 2009

uskutečňování turistických návštěvnických prohlídek zámku, zámecké expozice, dlouhodobých a krátkodobých výstav, příležitostných prohlídek depozitářů a dalších obdobných akcí od 19. 11. 2009

organizování, pořádání a zprostředkování kulturních, společenských a dalších akcí, uměleckých a vzdělávacích pořadů a výstav od 19. 11. 2009

provozování galerií - zejména prezentování děl autorů v prostorách zámku, poskytování služeb spojených s touto prezentací a zprostředkování prodeje vystavených nebo deponovaných děl od 19. 11. 2009

výkon dalších činností vyplývajících z předmětu činnosti a ve vztahu k zajištění provozu veřejně přístupných prostor, zejména: prodej katalogů, upomínkových předmětů a dalšího zboží propagujícího předmět činnosti, kopií, replik a dalších rozmnoženin sbírkových předmětů, výrobků z ušlechtilých materiálů s odpovídající uměleckou úrovní, nosičů audio a video nahrávek od 19. 11. 2009

rozvíjení a zprostředkování zahraničních styků od 19. 11. 2009

poskytování služeb městské knihovny od 19. 11. 2009

zabezpečování provozu městského kina do 6. 12. 2023 od 19. 11. 2009

vydávání publikací, tištěných průvodců, katalogů a dalších obdobných materiálů vztahujících se k činnosti muzea od 19. 11. 2009

poskytování věcné a organizační podpory zájmové činnosti občanů od 19. 11. 2009

poskytování informací týkajících se předmětu činnosti organizace od 19. 11. 2009

Ostatní skutečnosti

Rozhodnutím Rady města Slavkov u Brna ze dne 25.9.2023 byla do funkce ředitele příspěvkové organizace Zámek Slavkov - Austerlitz jmenována Mgr. Eva Kellner Fialová. od 6. 12. 2023

Rozhodnutím rady města Slavkov u Brna ze dne 4. 3. 2015 byla do funkce ředitele příspěvkové organizace Zámek Slavkov - Austerlitz jmenována Mgr. Eva Oubělická, DiS. od 7. 5. 2015

Rozhodnutím Rady města Slavkov ze dne 10.9.2014 byl, do doby jmenování ředitele, pověřen vedením příspěvkové organizace Zámek Slavkov-Austerlitz Mgr. Jiří Blažek. od 27. 11. 2014

Statutární orgán

1 fyzická osoba

Mgr. Eva Kellner Fialová

ředitel

První vztah: 6. 12. 2023

vznik funkce: 1. 12. 2023

Tyršova 1290, Slavkov u Brna, 684 01, Česká republika

Historické vztahy

Mgr. Eva Oubělická, DiS.

Ředitel

První vztah: 9. 9. 2022 - Poslední vztah: 6. 12. 2023

vznik funkce: 9. 4. 2015

zánik funkce: 30. 11. 2023

Drobného 291/10, Brno, 602 00, Česká republika

Mgr. Eva Oubělická, DiS.

Ředitel

První vztah: 11. 4. 2016 - Poslední vztah: 9. 9. 2022

vznik funkce: 9. 4. 2015

Brno 363, 612 00, Česká republika

Mgr. Eva Oubělická, DiS.

Ředitel

První vztah: 7. 5. 2015 - Poslední vztah: 11. 4. 2016

vznik funkce: 9. 4. 2015

Brno 363, 612 00, Česká republika

Mgr. Jiří Blažek

osoba pověřená zastupováním

První vztah: 27. 11. 2014 - Poslední vztah: 7. 5. 2015

vznik funkce: 12. 9. 2014

zánik funkce: 9. 4. 2015

Zlatá Hora 1354, Slavkov u Brna, 684 01, Česká republika

Další 2 vztahy k této osobě

Ing. Aleš Šilhánek

ředitel

První vztah: 19. 11. 2009 - Poslední vztah: 27. 11. 2014

vznik funkce: 1. 9. 2007

zánik funkce: 12. 9. 2014

Tyršova 1109, Slavkov u Brna, 684 01, Česká republika

Způsob jednání: za příspěvkovou organizaci jedná ředitel tak, že k napsanému nebo otištěnému názvu připojí podpis

od 19. 11. 2009

Živnostenský rejstřík

vznik první živnosti: 21. 12. 1992

Živnosti

Hostinská činnost
Druh živnost řemeslná
Vznik oprávnění 2. 2. 2024
prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin
Druh živnost koncesovaná
Vznik oprávnění 2. 2. 2024
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Ubytovací služby
  • Činnost informačních a zpravodajských kanceláří
  • Provozování cestovní agentury a průvodcovská činnost v oblasti cestovního ruchu
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Pronájem a půjčování věcí movitých
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Vydavatelské činnosti, polygrafická výroba, knihařské a kopírovací práce
  • Fotografické služby
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
Druh živnost volná
Vznik oprávnění 21. 12. 1992
Veškeré údaje o ekonomických subjektech, firmách a živnostnících, které zde uveřejňujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků (například obchodního rejstříku či živnostenského rejstříku). Pokud máte za to, že údaje jsou nepřesné či že by z nějakého důvodu veřejně dostupné být neměly, je nutno obrátit se na správce příslušného zdrojového rejstříku se žádostí o opravu či výmaz. Změna či odstranění údaje provedené správcem příslušného veřejně dostupného rejstříku se poté bez nutnosti Vašeho dalšího požadavku promítnou v rámci pravidelné aktualizace i do námi uveřejňovaných údajů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).